Fijn om te lezen Dees. Sterkte met je arm en vervelende bloedingen, het is nu ook extra gevoelig door je beebje in je buik. Hopelijk gauw beterschap..
Ik had dat ook meegemaakt, bloedverlies na echo, maar 2 weken later had ik weer een echo, en toen hebben ze mij verteld dat het geen goede zwangerschap was.. Hopelijk is het bij jou toch onschuldig, ik had na de echo ook trouwens lichte hartactie, maar daarna was het toch misgegaan Hopelijk is het bij jou onschuldig..
Fijn dat de echo goed was! Hier trouwens ook bloedverlies gekregen na een goede vaginale echo. En nog 6 weken met bloedverlies gelopen. In het begin heel veel helderrood, daarna bruin en toen weer rood. Gelukkig voelde ik hem al vroeg bewegen en wist dat het wel goed zat. Maar het blijft eng, je blijft bang dat je je kleintje verliest. Hoop dat alles goed blijft gaan!!
@Lilaa; hier was het ook lichte hartactie, maar was net precies 6wkn zwanger. Qua hartactie was het prima. Toch schrik ik wel even van jou verhaal..hoop echt dat het nu goed gaat. @Babyengel; hier is het dus ook erg wisselend. Elke dag bloedverlies, soms wat meer en soms wat minder nav hoeveel ik in beweging ben geweest. Vandaag weer voornamelijk oud bloed, en toch schrok ik vandaag van de hoeveelheid. Maar tot nu toe blijft het bloeden zonder krampen.
Meid als het bloeden blijft zonder krampen moet je hoop blijven houden hoor! Ik heb ook een miskraam gehad na een goed echo, maar ik moest echt aan de pijnstillers en in bed gaan liggen om de krampen op te vangen. Bij mij begon mijn bloedverlies ook pas nadat ik krampen had. Mijn duimen draaien dat jullie beeb blijft plakken!
Ik blijf ook zeker wel hoop houden maar soms heb je toch even van die zwakke momenten zeg maar. Vooral wanneer je net iets meer verliest dan bijv. die dag ervoor. Ben vandaag ook best druk geweest in het huis van mijn ouders (moeders heeft bijna een week in het ZH gelegen). A.s. maandag krijg ik opnieuw een echo.
Oh Dees, heb met mijn hart in mijn keel je topic zitten lezen, dacht nee niet weer. Ik hoop dat het net zoals met Aardbeitje uit het januari topic waar je helaas niet meer bij zit, goed afloopt en je van deze zwangerschap mag genieten. Dikke knuffel!!
Hoi Parelbloesem, leuk dat even reageert. Het verhaal van aardbeitje herken ik even niet meer, ging/gaat het daar precies zo met blijvend bloedverlies? Ik hoop ook dat het ons nu gegund is, ik kijk alweer onwijs uit naar morgen!
Hoi DeesDees, ja aardbeitje had toen ook telkens bloed verlies. Heeft toen best lange tussen hoop en verdriet geleefd heel veel echo's gehad. Op het moment dat jij helaas bij ons weg ging was ze weinig in het topic om deze reden. Na vele echo's bleek het kindje telkens gewoon een goed hartje te hebben en geloof bij een week of 10 dat het bloeden ia gestopt. Ik ga heel hard duimen dat dit bij jou ook is dat het stopt. Het is je zo gegund dat het gewoon goed gaat
@parelbloesem; het verhaal klinkt inderdaad erg bekend! Ik heb nu al 2goede echo's gehad, morgen de 3e. Hoop ook echt dat dit ukje zich goed vast blijft houden.