Ja bewust voor gekozen, anders zit ik de hele dag met een knoop in mijn maag. Nu zo eerst de kinderen naar het KDV brengen, dan boodschappen doen en dan is het alweer tijd
Ik ben helemaal verbaasd, dit wondertje ♥ groeit gewoon gestaag door en trekt zich niks aan van het bloedverlies! Wederom een mooie echo gehad met een stevig kloppend hartje! Ik zal een foto bijvoegen
AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah DeesDees, Parelbloesem doet een vreugde dansje voor je!! Gaan ze nog extra controles doen?! Oh lieverd ben zo blij voor je!!
Jazeker, volgende week vrijdag krijg ik wederom een echo op de dag dat we terugkomen van onze vakantie. Daarna heb ik de 23e de intake bij de VK en gaan ze nogmaals een echo doen om te kijken of het hartje klopt etc.
@Snoopy; Niet helemaal, mijn bmm is wel geïrriteerd maar waardoor is onduidelijk. Ook ligt dit ukje helemaal onderin mijn baarmoeder, net voor de ingang zeg maar. Dat kan ook het bloedverlies verklaren.
Oke dat klinkt idd wel logisch op zich, en ja je hoort het gewoon heel veel bloedverlies tijdens zwangerschap terwijl het niets betekend. Nu lekker op vakantie dan!!
Dank jullie wel dames! Ik ben zo blij en opgelucht en hoop echt dat ik steeds meer op de wolk terug kan klimmen. Het blijft moeilijk maar ik doe mijn best. Nu eerst vakantie
Hopelijk krijg je langzaam steeds meer vertrouwen. Ik herken het wel, afgelopen vrijdag helemaal opgelucht en nu denk ik soms alweer stel dat het alsnog fout gaat..