@Snoopy; Nou inderdaad, ik snap wat je bedoeld. Bij jou moet nu alles ook goed blijven gaan, ik duim! @lov23; Het is echt een achtbaan, en daar zullen we ook nog wel even in blijven zitten vrees ik. Vakantie gaat vast goed komen, kreeg alleen wel het advies niet te gaan zwemmen..daar baal ik dan wel een beetje van. Maar goed, alles voor dit ukje!
Herken het helaas.....maar proberen rustig te blijven en toch ook wat te genieten Balen van het zwemmen, is toch weer iets wat je veel,doet op vakantie he.
Ik dacht ik zal dit topic even een update geven. Het bloedverlies heeft tot gisteren aangehouden, sinds vandaag verlies ik ineens niks meer. Inmiddels zijn we 5 goede echo's verder en krijgen we steeds meer vertrouwen. Over 3 wkn mag ik weer terug komen bij de VK voor de termijnecho.
Super om te lezen Dees. Nog even en je bent de 3mnd ook voorbij, ik wens je een fijne goede zwangerschap, geniet ervan..
Je topic gelezen, wat een dapper kindje al. Ik hoop dat jullie nu kunnen genieten van dit mega wondertje.