Bloedverlies na echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door BLiS, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik had ook ong 2 weken lang last van bloedverlies.
    Maar de 1 op de andere dag stopte het..en het zit gewoon goed hoor..

Dus hoop dat het bij jou ook gewoon goed zit geniet ervan schat positief denken.

XX

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik probeer het echt om positief te blijven maar het is wel vreselijk moeilijk.
    Het bloedverlies is weer terug..

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

He Dees, nee dat is niet fijn.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik probeer rustig te blijven ;)

5. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Heb alleen de eerste pagina en laatste twee paginas gelezen, ben dus niet helemaal op de hoogte.

Iedere druppel/veeg of wat ook tekenen geeft blijft natuurlijk schrikken. Je hebt wel al mooie echos gehad, wat natuurlijk positief is!
    Laat de moed niet zakken meid! Probeer positief te blijven, hoe moeilijk dat nu ook is.

Knuffel.

6. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Vervelend zeg meis. En ook heel begrijpelijk hoor dat het je niet lekker zit. Maar houdt de moed er in, je hebt inderdaad 2 hele mooie echo's waarop de kleine het perfect doet, houdt die gedachte vast.. Hoe moeilijk ook, want ik weet dat het makkelijker is gezegd dan gedaan. Hopelijk is de bloeding weer van korte duur en stopt het snel.

7. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Pfff vreselijk!!
    Ik zou er ook onzeker en zenuwachtig van worden.
    Sterkte.

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Pfff wat onzeker dat je nog steeds bloedverlies hebt. Al hoor ik echt heel veel verhalen erover hier op zp, en zeker met een mooie echo en kloppend termijn is de kans dat het gewoon goed gaat groot.

Zou het eventueel kunnen dat je eerst zwanger was van een tweeling? Een zogenaamde "vanishing twin" google er maar eens op.

Bij de termijnecho die we hadden met 10,3 weken vroeg mijn man of het er echt maar eentje was. Ws omdat ik deze keer voor het eerst misselijk was. Toen bleek dus dat er nog een vruchtzakje zat met een vruchtje wat gestopt is bij 6 weken. Bij de echo een week later was er al bijna niets meer te zien. Het kan geen kwaad en schijnt heel vaak voor te komen zelfs vaker dan we denken omdat er ook niet altijd vroege echo's gemaakt worden. En zelfs bij mij bij de echo van 8,5 weken zagen ze niets. Maar je kan dan wel bloedverlies hebben al hoeft het niet.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Snoopy; Ik denk zelf niet dat er een tweeling geweest is, op de echo's die ik gehad heb was dit namelijk niet te zien.
    Ze hebben mijn baarmoeder grondig bekeken en dan had dit denk ik wel zichtbaar moeten zijn.
    Het blijft weliswaar een raadsel maar toch hoor ik het vaker en is de afloop goed.
    Net toch de VK ook maar weer eens gebeld en overlegd en ze hebben volle begrip voor mij, de volgende echo krijg ik nu over 2 wkn.

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat een stress dees....
    Sterkte. Hou je vast aan de mooie echo's.

11. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend rot het maakt je zo onzeker! :(.
    Duimen dat alles goed is, ik lees het ook vaak en heb nu zelf ook al een aantal keer roze verlies gehad en zaterdaag rood. Blijft schrikken.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De termijnecho is onverwachts een week vervroegd, ik blijf bloed verliezen met daarbij steeds meer pijnlijke harde buiken tijdens het werken.
    Ik heb gelijk de vk gebeld en mocht die middag langskomen voor een echo.
    Onze kleine uk heeft een kleine groeispurt gemaakt maar wel was duidelijk zichtbaar dat de placenta geheel beneden ligt en groeit. Placenta preavia dus.
    Zeer waarschijnlijk komt daar dus het bloedverlies vandaan.
    Van de vk het advies gekregen te stoppen met werken ivm de risico's, wel kan en mag ik deels kantoorwerk gaan doen.
    De kans bestaat dat de placenta nog opschuift maar de vk vertelde mij dat de kans ook groot is dat de placenta aldaar doorgroeit.

13. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Hmm dat verklaart idd wel een hoop. En die groeispurt de hardenbuiken. Wel vervelend dat je er zoveel last van hebt.
    Hoop dat de rest een beetje soepeler verloopt.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd dat verklaart tenminste wel een hoop.... Maar jeetje dat is pittig voor je dit he

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Moet zeggen dat het maandag insloeg als een bom, schrok er ook van.
    Nu moet ik het even op mij in laten werken, het werk is gelijk op de hoogte gesteld en ze hebben alle begrip voor de situatie.
    Ik moet mijzelf goed in de gaten houden en de rem erop houden, ik wil en doe gauw nog teveel en dat uit zich dan gelijk in een pijnlijke buik.
    Over 3wkn heb ik de volgende echo, maar mocht ik tussentijds toch eerder onzeker worden over wat dan ook of graag wil kijken of onze klein uk het goed doet hoef ik maar te bellen en mag ik langskomen voor een echo.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wel fijn dat iedereen je steunt en het begrijpt ;) scheelt al een hoop stress.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Inderdaad, dat is al een hele fijne gedachte.

18. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Heb ik bij mijn zoontje ook gehad, veel bloedverlies.. Uiteindelijk ook de placenta die op de bmm groeite. Uit mijn hoofd lag hij weer aan ge achterkant met 20-25 wkn

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik ben heel benieuwd of de placenta zal verschuiven, voor de KS hoeft het niet uit te maken...daar draait de bevalling toch op uit.
    Maar zal wel fijn zijn dat het bloedverlies eens echt stopt en de pijnlijke harde buiken afnemen.

20. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Hy Dees.heb je hele topic gelezen.wat heftig zeg.dus ook nog steeds bloedverlies.ging de tijd maar sneller zodat er eindelijk een periode komt van echt genieten

Deel Deze Pagina