Dit is een leuke tool om te kijken of je baby een jongen of meisje is! Graag verneem ik van de zwangere dames die nog moeten bevallen maar wel al weten wat het is, of deze berekening juist is! Jongen of meisje: voorspelling van Pythagoras - Moms and the City - Hét informatiepunt voor en door (aanstaande) moeders
Fiep, wat kwam er bij jou uit? Bij mij een meisje, maar ik ben pas uitgerekend op 25 juni 2014 en ik weet eind november pas wat de termijnecho precies aangeeft.
Bij mij gaf hij 82% aan. Inderdaad grappig dat onze urine testen ook al hetzelfde waren! Wanneer heb jij ook al weer de geslachtsbepaling? Ik ben pas 8 weken en 5 dagen, dus dat duurt nog even.
hahaha leuke test. weet alleen nog niet precies de uitteldatum dus lastig. eerst dachten we dat t 14 juni zou zijn en dan zou ik een jongen krijgen (wat mijn man denkt) En na de eerste echo dacht de gyn aan 21 juni en dan zou ik via de test een meisje krijgen. wat ik zelf denk. Volgende week weer een echo dus hoop dan duidelijkheid over mijn uitteldatum te krijgen. overigens via andere test (chinese) en de pendel krijg ik een meisje
76% kans op een meisje staat er, maar het is een jongetje . Leuke onzin hoor dit soort dingen, maar ze hoeven het maar 50% van de keren goed te raden, en dan lijkt het heel wat voor veel mensen. Helemaal omdat ze het dan in procenten gaan zeggen in plaats van het stellig met 100% zekerheid te beweren.
Je hebt 81% kans op een jongetje! Geluksgetal van je kindje: 7 Maar ik weet nog niet watvwij verwachten (8w zwanger )