ik weet dat het van cyclus tot cyclus kan schelen maar ik was 3 dagen overtijd dus dacht dat ik net heviger zou bloeden het is begonnen op 1 juni vrij tegen een uur 23 en vanmorgen is het terug gestopt nu moet ik wel toegeven dat er 1 juni rond een uur of 22 helemaal nog niet te zien was ( tampontest) zelf geen druppeltje maar na vrij hevig klussen ging ik zoals gewoonlijk naar het toilet en toen zag ik bloed denk dus wel dat het m'n waren maar zo kort of zou het nu gewoon een adertje zijn geweest .. hmmm ik ben mezelf weer aan het gek maken eh
Haiii! Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon met een paar dagen nog even een testje doen dan weet je het zeker... Laat je het nog even weten hier? succ6! Liefs Miranda
mja het zal wel niets zijn al vind ik het vrij bizar dat het zo kort was .. een dag een half en eigenlijk ook niet heel erg veel nu daarstraks merkte ik bij het uithalen van de laatste tampon dat er maar aan 1 kant bloed zat en helemaal niets aan de top eigenlijk precies of ik bloede aan de zijkant maar kan natuurlijk ook dat die scheef zat binnen een paar dagen een testje doen maar ga ervan uit dat het m'n duiveltjes waren hoor
ja het zal wel nog vaker voorkomen ik kan eigenlijk niet klagen eh, ik zou willen dat ik elke maand maar een dag en een half last heb en niet een paar dagen dus ik zou heel erg blij mogen zijn bij deze JOEPIE ik ben maar een dag en een half ongesteld geweest .. geen gedoe meer witte broek here i come .. hihi draag ik by the way trouwens nooit, maar het zou nu dus wel kunnen
Wat ik veel op internet lees is dat sommige vrouwen een lichte bloeding krijgen als ze hun NOD hebben. Veel vrouwen denken dat het een menstruatie is en zijn ze toch zwanger. Ik zou er een testje tegenaan gooien dan weet je het zeker.
ja denk dat ik dat toch ga doen, ik heb nog steeds een trekkend gevoel in m'n buik je weet wel dat naargevoel dat je een spier verokken hebt .. niet echt pijnlijk maar wel vrij zeurderig ik ga straks een halen, maar blijf geloven dat het gewoon negatief is