zijn er dames die tijdens het gebruik van die eitjes van gyno daktarin, ineens wat bloedverlies hebben? gisteravond heb ik de 1e capsule gebruikt, en vanochtend had ik ineens wat roze verlies. ik vind het wel heel toevallig dat ik ineens ongesteld zou worden. het kan natuurlijk wel, maar precies nu? ik zit nu 27 na mijn laatste bruinverlies. ik ben nog niet echt weer ongesteld geweest. de assistente van de dokter wist het ook niet. ze gaat de dokter nog even vragen. en trouwens, wat een verergering van de jeuk ineens vannacht ! ik heb 2 uur wakker gelegen...uiteindelijk ben ik met Bioclin actigel gaansmeren. dat hielp gelukkig wat.
ik hebgeen ervaring met het bloedverlies wel met de jeuk wat erger word snachts pfffff.. ik ga dan meestal even naar de wc en plas en dan word het wel wat minder de meeste gel zit er dan toch nog wel in.. maar idd heel erg super vevelend dat gejeuk hahaha
ja, echt om gek van te worden! zelfs plassen hielp niet. nu heb ik een chronische vaginale ontsteking waar ik in 2003 aan ben geopereerd, maar ze konden niet alles weghalen. en ik had het idee dat at nu ook weer helemaal geirriteerd was. gelukkig is nu alles al wat rustiger en de jeuk is weg.
het bloedverlies is zo goed als weer over. de dokter dacht dat het toeval was, maar ik weet het niet. als het aan bleef houden moest ik langskomen. maar ja, dan zullen ze toch niks doen dan het afschuiven op een menstruatie denk ik zo.