4 weken zwanger, bloeding en kramp

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamamd, 10 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Hey dames. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik ben 4 weken en 3 dagen zwanger. Sinds vanmorgen menstruatiepijn wat licht begon en alsmaar erger toen ik naar de wc ging schrok ik me dood bij het afvege. Bloed!!! Dit was nog helderrood bloed. Momenteel lig ik met menstruatie kramp en misselijkheid in bed. Over een uurtje afspraak bij de arts. Ben zo verdrietig

2. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Oh wat ontzettend naar! Helaas kan bloeden twee dingen betekenen maar in combinatie met kramp klinkt het niet heel goed.

Heel veel sterkte straks bij de arts. Laat je weten hoe het is gegaan?

3. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Zal ik zeker doen! Die kramp is niet continu. Maar wanneer het er is is het ook heftig voor paar minuutjes. En het bloeden js alleen bij het plassen maar ook echt heftig

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Sterkte! Hopelijk is het niets!

5. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte en ik duim voor een goede afloop.. hou ons op de hoogte!

6. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Heel veel sterkte!

7. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Sterkte!

8. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Veel sterkte gewenst!

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ohnee... Sterkte!!

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Bij mij betekende bloedingen na het plassen helaas een miskraam ruim 5 weken geleden ik heb toen helemaal geen last van krampen gehad..
    Ik hoop voor je dat er niks aan de hand is..
    Sterkte xx

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.052
    17.015
    113
    Kan inderdaad twee dingen betekenen.... Ik heb zelf regelmatig bruinverlies gehad de eerste 8 weken.

Heel veel sterkte en ik duim voor goed nieuws!

12. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Super lief. Bedankt allemaal !

De huisarts adviseert om rust te nemen. En kan niet zeggen wat het is omdat ik nu ongesteld hoor te zijn kan het zo zijn dat ik daarom een bloeding heb met menstruatie kramp. Die kramp is verdwenen? Het heeft dus een half dagje geduurd. Ik moet kijken of het doorzet allemaal en het een paar dagen afwachten dit wordt weer zo zwaaar

13. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Afwachten is altijd zwaar maar nu zeker kan ik me voorstellen.. probeer een beetje afleiding te zoeken (makkelijker gezegd dan gedaan) ik hoop echt dat het hierbij blijft voor je en dat je een mooi zwangerschap krijgt :)

14. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Pff dat hoop ik ook. Het enige wat mij nog een beetje moed geeft is dat ik al geen pijn meer heb. Ik denk dat een mk wel wat meer en langer pijn geeft. Maat ook het bloed zou dan toch veel heftiger zijn. Ik heb nu bewust verband je in en zie niks. Het is alleen bij het plassen. En dan is het meer slijmerig bloed

15. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Zonder je hoop hier de grond in te boren... een mk hoeft geen pijn en kramp te geven. Ik heb een miskraam met 6 weken meegemaakt die lichter was dan een gewone menstruatie. Geen krampen oid. Het begon een week van te voren met af en toe bruin bij het afvegen en langzaam werd dit meer tot een soort 'hoogepunt' waarna het bloedverlies weer af nam.

Het feit dat je zo kort wat bloed verloor en daarna niks meer, klinkt wel positief! Hou hoop en probeer een beetje rustig te blijven, hoe moeilijk dat ook is. Genoeg dames die bloedverlies hebben gehad met daarna een prima zwangerschap! Veel sterkte met afwachten komende tijd. Xxx

16. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Hier ook een miskraam gehad met 6 weken en dat ging gepaard met vrij veel krampen en bloedverlies. Uiteindelijk een soort waterballon verloren (zo voelde het althans) en toen waren de krampen over. Het bloedverlies heeft nog wel een lange tijd aangehouden maar mijn menstruaties zijn ook altijd erg hevig (i.v.m. Endometriose)

Het is inderdaad een goed teken dat het bloeden nu is gestopt en alleen nog beperkt is tot het plassen van slijmerig bloed. Ik duim voor je dat het toch goed blijft gaan!

17. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Maar als je nu ongesteld had moeten zijn is 1+1 dan niet 2 dus ongesteld?
    Weet je wanneer je eisprong was en heb je een foto van je poditueve test?
    Hoop dat t meevalt voor je. Sterkte

18. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Ik heb een positieve test en bloed laten prikken waaruit kwam.dat ik zwanger ben.. dit was mijn test

Bijgevoegde bestanden:

19. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja die vind ik super duidelijk

20. ShampooL

ShampooL Niet meer actief