Hey dames. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben 4 weken en 3 dagen zwanger. Sinds vanmorgen menstruatiepijn wat licht begon en alsmaar erger toen ik naar de wc ging schrok ik me dood bij het afvege. Bloed!!! Dit was nog helderrood bloed. Momenteel lig ik met menstruatie kramp en misselijkheid in bed. Over een uurtje afspraak bij de arts. Ben zo verdrietig
Oh wat ontzettend naar! Helaas kan bloeden twee dingen betekenen maar in combinatie met kramp klinkt het niet heel goed. Heel veel sterkte straks bij de arts. Laat je weten hoe het is gegaan?
Zal ik zeker doen! Die kramp is niet continu. Maar wanneer het er is is het ook heftig voor paar minuutjes. En het bloeden js alleen bij het plassen maar ook echt heftig
Bij mij betekende bloedingen na het plassen helaas een miskraam ruim 5 weken geleden ik heb toen helemaal geen last van krampen gehad.. Ik hoop voor je dat er niks aan de hand is.. Sterkte xx
Kan inderdaad twee dingen betekenen.... Ik heb zelf regelmatig bruinverlies gehad de eerste 8 weken. Heel veel sterkte en ik duim voor goed nieuws!
Super lief. Bedankt allemaal ! De huisarts adviseert om rust te nemen. En kan niet zeggen wat het is omdat ik nu ongesteld hoor te zijn kan het zo zijn dat ik daarom een bloeding heb met menstruatie kramp. Die kramp is verdwenen? Het heeft dus een half dagje geduurd. Ik moet kijken of het doorzet allemaal en het een paar dagen afwachten dit wordt weer zo zwaaar
Afwachten is altijd zwaar maar nu zeker kan ik me voorstellen.. probeer een beetje afleiding te zoeken (makkelijker gezegd dan gedaan) ik hoop echt dat het hierbij blijft voor je en dat je een mooi zwangerschap krijgt
Pff dat hoop ik ook. Het enige wat mij nog een beetje moed geeft is dat ik al geen pijn meer heb. Ik denk dat een mk wel wat meer en langer pijn geeft. Maat ook het bloed zou dan toch veel heftiger zijn. Ik heb nu bewust verband je in en zie niks. Het is alleen bij het plassen. En dan is het meer slijmerig bloed
Zonder je hoop hier de grond in te boren... een mk hoeft geen pijn en kramp te geven. Ik heb een miskraam met 6 weken meegemaakt die lichter was dan een gewone menstruatie. Geen krampen oid. Het begon een week van te voren met af en toe bruin bij het afvegen en langzaam werd dit meer tot een soort 'hoogepunt' waarna het bloedverlies weer af nam. Het feit dat je zo kort wat bloed verloor en daarna niks meer, klinkt wel positief! Hou hoop en probeer een beetje rustig te blijven, hoe moeilijk dat ook is. Genoeg dames die bloedverlies hebben gehad met daarna een prima zwangerschap! Veel sterkte met afwachten komende tijd. Xxx
Hier ook een miskraam gehad met 6 weken en dat ging gepaard met vrij veel krampen en bloedverlies. Uiteindelijk een soort waterballon verloren (zo voelde het althans) en toen waren de krampen over. Het bloedverlies heeft nog wel een lange tijd aangehouden maar mijn menstruaties zijn ook altijd erg hevig (i.v.m. Endometriose) Het is inderdaad een goed teken dat het bloeden nu is gestopt en alleen nog beperkt is tot het plassen van slijmerig bloed. Ik duim voor je dat het toch goed blijft gaan!
Maar als je nu ongesteld had moeten zijn is 1+1 dan niet 2 dus ongesteld? Weet je wanneer je eisprong was en heb je een foto van je poditueve test? Hoop dat t meevalt voor je. Sterkte