Wat bubbel zegt zou ik gewoon proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Ik hoop heel erg voor je dat het gewoon van je baarmoedermond is! Succes meid!
Positieve verhalen of negatieve verhalen/ervaringen. Ik zou je informatie niet laten afhangen van een forum! Meteen bellen! Natuurlijk kan het iets onschuldigs zijn maar al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust. Beter 1 keer teveel bellen dan 1 keer te weinig. Erg cliche maar in een zwangerschap zeker waar. Alles is mogelijk namelijk en de experts zijn er voor opgeleid en behoren je te helpen. Heel veel succes meid en ik hoop dat het iets onschuldigs is!!!!!
Oh Jel wat verschrikkelijk schrikken! Bij onze dochter heb ik het ook gehad. Ook na het vrijen. Het duurde bij mij zelfs 1,5 dag voordat het helemaal over was. Man en ik hebben tranen met tuiten gehuild omdat we ervan overtuigd waren dat het over was. Toen het na 1,5 dag over was en verder er niets meer gebeurde (geen buikpijn, geen stolsels, enz) kreeg ik weer iets van vertrouwen. Wij hadden een paar dagen later ook een echt en Dochter haar hartje klopte volop! Meis probeer hoop te houden. Ookal is het zooo moeilijk... *knuffel*
Bedankt voor het positieve verhaal. Ik heb net weer geplast en ineens was mijn plas weer aardig geel en had ik een beetje rood bij het afvegen. Zou het bloeden nu over gaan, of zouden jullie alsnog bellen? Anders doe ik het gelijk hoor, en dan rechtstreeks naar het zkh. Er is vast wel een gyn aanwezig in het zkh (een ander zkh dan onze eigen) en die even een echo kan uitvoeren, hopelijk dat die het dan niet te druk heeft bij een bevalling.
Als het nu stopt en je je wat geruster voelt kan je wachten tot dinsdag.. Maar als je je echt heel veel zorgen maakt (wat ik me helemaal voor kan stellen) zou ik gewoon bellen en kijken of iemand je kan helpen..
Nou, ik heb toch maar even gebeld, en nu naar het zkh zelf en de goede afdeling. En ze zeiden dat er helemaal geen gyn dienst heeft nu. En dat ik het moet afwachten en morgen de eigen gyn moet bellen. *zucht* nou dan zit er niks anders op dan maar af te wachten. Hopen dat het nu dan daadwerkelijk minder is geworden. Ik voel me wel moeig, dus hopelijk een goed teken dat de zwangerschap nog volop in gang is.
Wat zenuwslopend zeg! En wat raar dat er geen gyn dienst heeft in het weekend, die hoort er ook 24u per dag te zijn. Ik hoop dat het minder blijft en dat je morgen gerust gesteld kan worden...
Ja, het is idd zenuwslopend. Maar aangezien de laatste keer vrij weinig bloed was in de wc, hou ik hoop dat het nu dan toch stopt, en hopelijk zo blijft. Mocht ik nu morgen bloedvrij zijn, dan vind ik het onnodig om toch te bellen, en dan ga ik gewoon dinsdag, zoals we al hadden afgesproken. Het is ook in de ochtend, dus hoef dan niet eerst de hele dag te wachten. Bedankt allemaal voor het meedenken en jullie medeleven en dat ik zo serieus genomen word. Doet goed! Liefs Jel
Oh wat vreselijk voor je zeg! Het is echt zenuwslopend dat je nu echt niets anders kan dan wachten, wachten en wachten... Het is makkelijk gezegd, maar probeer afleiding te vinden! Ik heb gelukkig een positieve ervaring met bloedverlies. Op de dag van mijn positieve test had ik 's avonds flink bloedverlies. Ik dacht echt dat het einde verhaal was... De volgende ochtend belde ik het ziekenhuis en die zeiden dat ik niks anders kon doen dan afwachten. Het bloedverlies werd minder maar na een paar dagen had ik erg pijn aan 1 kant van mijn buik, ik was zelf bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb toen een echo gekregen (volgens mij was dat toen met net geen 5 weken) en daarop was 'iets' te zien in mijn baarmoeder. Het was nog te vroeg om te zeggen of het een vruchtje was. Maar dat 'iets' is nu een kerngezonde dochter van 8 maanden!
Charmed, geweldig. Weer zo'n succesverhaal, dankjewel! Ik begin weer goede hoop te krijgen, want het bloedverlies begint te stoppen...
Bah wat akelig meid. Ik snap je zenuwen helemaal. Gelukkig is het bloedverlies nu gestopt, hopelijk blijft het zo. En natuurlijk duim ik heel hard mee dat het goed mag zitten. Wat vervelend dat ze je zo in spanning laten zitten....
@Jel: dat het stopt, is een goed teken. Ik klets in een besloten clubje met meiden die eerder een of meerdere miskramen hebben gehad, en een heel aantal daarvan hebben forse bloedingen gehad bij een nu gezonde zwangerschap. Blijkbaar wordt je daar gevoeliger voor als je een (paar) miskramen hebt gehad... Hopelijk dinsdag goed nieuws en mocht je toch weer gaan vloeien, dan idd morgen direct even aan de bel trekken!
@ december, dankjewel voor het duimen. @ Rozemarijke, ik hoop dat je gelijk hebt. Ik ben verder ook goed de nacht doorgekomen en heb geen bloed meer gehad, ja alleen een heel klein veegje met afvegen, maar ik denk dat dat nog het laatste restje van gister is. Zometeen moet ik werken en zal ik dus weer actief bezig zijn (schoonmaken). Hoop dat dat goed gaat. Het mag gewoon niet weer gaan bloeden nu. Ik hoop zo dat het kindje nog in leven is.
Niet alles gelezen. Maar wil toch reageren. Bij de eerste had ik dit ook na het vrijen. Niet iedere keer maar ok. Ook herlderrood dat soms wel 5 dagen aanhield! (Het was niet veel bloed) Nu ligt dat wonder van 14 maanden nog steeds op zijn kamer in zijn bed te slapen
he meid dat is erg schrikken!!!!!! vooral met jullie voorgeschiedenis! bij onze eerste =>ik was al wat verder ik was 20 weken en na het vrijen erg veel bloedverlies gehad zodat we oplaatst de vk midden in de nacht hebben gebeld ivm erg veel bloedverlies (het bed/handdoeken/douche alles was rood) en kreeg buik krampen na de tijd de vk kwam en zei dat het kan gebeuren en heeft alles gechekt het bloeden hield aan en ook de krampen vertelde ze tsja komt het nu dan komt het n u we mogen niks doen op dit termijn ik werd hier erg verdrietig van en boos, helder rood bloedverlies heeft ongeveer anderhalve dag geduurd ddarna ging het over in bruin verlies een aantal dagen. de krampen hielden gelukkig na een aantal uren op. hij is nu kerngezond en alweer 4 jaar!!!!!!!! maar nu vinden wij het altijd niet erg leuk om te vrijen als ik zwanger ben ivm de grote schrik van de eerste keer. we vrijen nog wel maar niet heel vaak (dan moet de lust winnen haha)
Ik heb ook vuurrood bloedverlies gehad na het vrijen in de twaalfde week. Ik mocht van de gyn via de spoed naar het verloskwartier waar ze onmiddellijk een echo genomen hebben en zagen dat alles ok was met de baby en ze niet echt konden vinden waar het vandaan kwam. Bmm gechecked en ook die was in orde, waarschijnlijk een adertje geknapt in de baarmoederhals. Al bij al heeft het bloeden bij mij toch zo'n 2 weken aangehouden, niet constant maar bij vlagen best wel veel (en iedere keer schrikken natuurlijk!!!) Na ongeveer een week werd het bloed wel donkerbruin en is het uiteindelijk gestopt. Misschien ook even vermelden dat het bloedverlies niet gepaard ging met krampen. Een positief verhaal dus maar ik zou toch wel even laten controleren hoor, zo ongerust rondlopen bezorgt je een hoop stress... Ik duim voor je!
Bedankt voor jullie positieve verhalen. Ik hoop dat alles goed is met de kleine, we zullen er morgen met de echo achter komen. Tot die tijd zit ik nog best een beetje in spanning. Het werken ging prima, zonder bloedverlies, want ben natuurlijk wel even een keer naar de wc geweest om te kijken of ik bloedde. En thank God niet!!! Ben constant bezig met of ik kwaaltjes voel ja of nee. Dus onzeker ben ik nog wel. Maar als morgen blijkt met de echo dat dat hartje nog steeds klopt, dan valt er een grote last van me af en durf ik weer meer te genieten. Spannend nog ff...
Ik heb ook een tijdje licht bloedverlies gehad na het vrijen en blijkbaar heb ik/had ik (hoop ik ondertussen) een laagliggende placenta. Ons is het voorlopig afgeraden van te vrijen omdat je die kan schaden. Mss toch eens laten nakijken
wij hadden na die 20 weken even sexverbod maar had er overig helemaal geen belang bij waarschijnlijk adertje geraakt