Hoi, Gisteren heb ik een echo gehad (geslachtsbepalende) en de vrouw die de echo maakte, zei dat het wel een erg bewegelijk kindje is. Zegt dit nu al iets over mijn kindje voordat hij geboren is? Dat hij gewoon wat drukker is als een ander kindje? Graag jullie mening! Bedankt.
nee hoor mijn zoontje was rustig in me buik en die is nu lekker druk haha Mijn dochter was veel drukker en dat is een heel rustig kindje
Mijn dochter was in de buik ook druk en in het echt ook! Ze zit nooit stil. Als pasgeboren baby was ze trouwens heel zoet. Ze ontwikkelde zich wel erg snel en lag voor op haar leeftijd.
mijn beide jongens waren op de echo's heel druk. met de 20 weken echo kon een leerlinge het niet goed voor elkaar krijgen omde babe in beeld te krijgen. ik vond het wel lollig hoor, we hadden de goede al gehad maar zij mocht nog even oefenen dus hadden wij 30 minuten langer kijkplezier en 20 extra foto's ook waren ze druk aan het bewegen in de buik. ik kon ze beiden goed voelen bij 16 weken mijn jongens zijn in het dagelijks leven ook heel druk, ze kunnnen lief even zelf spelen maar toch altijd druk ik het koppie bezig. maar volgens mij zegt het niets over na de geboorte hoor
De echos bij mij tot aan 15 weken sliep hij telkens. Of bewoog alleen zijn armpjes en beentjes. Nu krijg ik telkens te horen wat een beweeglijk kindje het is. Volgens mij zegt dat nog weinig over hoe het straks gaat hoor. Haha maak me er niet druk meer om. Liever druk dan weinig actie zeg maar
bij mijn echo afgelopen maandag vond ze ons kindje ook heel bewegelijk . maar ze zij van kindjes die veel bewegen in mama,s buiken hebben het heerlijk naar hun zin