Na knalovutest niet meer geklust toch nog kans op zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Debster84, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai meiden,

Wist even niet hoe ik het het best bij het onderwerp kon zetten maar hopelijk komen jullie me even helpen!
    Ik heb zondag een bijna positieve ovutest gehad, maandag nog donkerder en eigenlijk wel positief en dinsdag was hij echt knal dus donkerder dan de controle streep! (maar positief is positief toch? hoef je geen knaltest voor te hebben lijkt me?)
    We hebben zaterdag en maandag nog geklust en dinsdag kreeg ik dus die knaltest en heb volgens mij savonds me ei gevoelt (had het nog nooit gevoelt dus denk dat dit het was)
    Ik had 1 uur lang een hele scherpe steek onderin me buik van links naar rechts!
    Ik had al wel vanaf zondag zeurende onderbuik, "vruchtbaar" slijm, hele pijnlijke tepels...
    Maar NA de knaltest en mijn vermoedelijke ei hebben we niet meer geklust!

Nu is mijn vraag; Is er nog wel kans op zwangerschap? je bent toch eigenlijk ook 1 dag VOOR je eisprong het vruchtbaarst?
    Ik dacht ik vraag het even want ik weet dus niet of het kan als je een knaltest heb dat je een paar uur later al je ei hebt? maar verder heb ik niks meer gevoelt wat er op kan lijken.

Dus wil graag jullie ervaringen horen, lijkt me wel leuk om te lezen wie toch zwanger zijn geworden.
    Ik weet dat ik gewoon nog 2 weken moet wachten tot ik het zeker weet maar ben wel nieuwschierig naar jullie ervaringen.

Dus kom maar op!

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk is de kans er. Het zaad kan wel 5 dagen blijven leven :). Spannend hoor, dat worden 2 lange weken ;)

3. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoii kitty hoe is het inmiddels met jouw al ongesteld geworden?

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

heb je de dag na je knaluitslag geen ovulatietest meer gedaan? als het streepje dan weer licht is weet je dat je eisprong is geweest.

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou hier ook gebeurt, na mn positest niet meer geklust hoor en zie banner... dus dat zegt niks, er hoeft maar 1 goede zwemmer tussen te zitten :)

6. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Ja heb de dag erna wel getest en was wel lichter idd! dus ja nu maar afwachten..

7. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Ja en misschien wanneer je het het minste verwacht of er het minst vanuit gaat is het misschien juist raak....
    Ik heb dus wel 1 dag voor de knaltest nog geklust dus dat zou eigenlijk al voldoende moeten zijn lijkt me...
    Maar ja ik heb natuurlijk ook pas laat in me cyclus me ei gehad en daarover hoor je ook weer verhalen dat dat weer minder kans geeft...maar ja ik wacht het nog maar rusig af!

Deel Deze Pagina