Hoi hoi, Afgelopen vrijdag heb ik een hysteroscopie gehad en er was me al verteld dat je wat bloedverlies kon hebben. Nu had ik die vrijdag zelf amper bloedverlies, wel nog wat pijn in mijn buik. Gisteren daarentegen wel wat roodverlies, niet veel, een beetje. Maar had vandaag weer een behoorlijke veeg rood... Niet de hele dag door, maar wel zo nu en dan.. Vroeg me af of dit normaal is en zo ja, hoe lang het nog blijft duren. Mij eisprong is nog niet geweest, heeft dit bloedverlies nu invloed op de eisprong? En breekt het bmslijm nu dan alweer af? Is dan de kans op zwangerschap weer kleiner? Heb dit niet eerder gehad... Ben benieuwd wat jullie ervan zeggen! Liefs, juulzon
Hallo, Qua hoeveel bloedverlies na een hysteroscopie kan ik je niks zeggen. Vraag dit even na bij de huisarts of in het ziekenhuis. Het bloedverlies heeft geen invloed op de eisprong en ik denk ook niet dat het baarmoederslijmvlies nu alweer afbreekt maar het bloedverlies gewoon tgv van de hysteroscopie is geweest. Groetjes Ineke