Haj dames Ik heb een vraagje Vorigeweek maandag was ik wat bloed verloren en moest toen komen voor een echo toen was er alleen nog een vruchtzakje te zien gerekend via laatste menstruatie zou ik toen 5+ 6 zijn geweest maar zij ging er van uit dat het korter was kon ze alleen niet met zekerheid zeggen dus had ze me op 4+4 gezet, vannacht was ik weer wat bloed verloren en had ik net weer gebeld en moet ik vanmiddag weer terug op of 7? Of 5+5 Ik weet totaal niet wat te verwachten op internet een beetje gekeken en er staat vrijwel overal dat op 5+ 5 alleen een vruchtzakje te zien is , nou ben ik bang als er met vorigeweek niets veranderd is betekend dat meteen dat het niet goed is? Of is het verschil tussen eventueel 4+4 en 5+5 nihil dat daar nog niets over te zeggen is? Of moet er wel degelijk verschil zijn ?
Mijn VK zei zelfs: of je bent nog maar heel pril zwanger of je wordt ongesteld... Ja nee leuk om te horen ;(
Super!! Doet me goed dit te lezen zit in zelfde schuitje.... ik kan pas over 12 dage terecht maar hoop net als jou dan ook een kloppend hartje te zien en gewoon weer terug word gezet na de goeie aantal weken. ... had je veel bloedverlies gehad en hoelang en was het ook oud bloedverlies?
'ja we lopen in princiepe bijna gelijk 1 dag tussen ja hier ist het niet helder echt allemaal oud en ook iedere keer maar ff een drupje of een veegje... ik hoop zo dat het bij mij hetzelfde is als bij jou...
Ja nou ik heb het af en toe alleen met toiletbezoek en dan vies gezegd gemengd tussen de afscheiding dus haast niets Niet dat ik zo klagerd ben om met elke x de vk te bellen maar ik wou info inwinnen vorigeweek of het normaal was en toen zij ze het kan maar ze controleren het liever, nou gister dacht ik ook komt die zeur weer aan zij zij ook alweer kijk liever een keer teveel dan 1x te weinig, en ja toen was daar in eens een kloppent hartje als je het niet vertrouwt gewoon even de vk bellen je valt ze er echt niet mee lastig!!