SEO kan helaas pas met 22 weken. Welke testen kunnen dan niet meer?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door nana33, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Omdat ik lang in het buitenland zit kan ik de SEO niet eerder dan met 22 weken krijgen. Nu zei de receptioniste toen ik de afspraak maakte dat dit wel een probleem zou kunnen zijn, omdat er als er iets mis is twee vervolg onderzoeken zijn die ze met dat termijn al niet meer kunnen doen. Helaas kon ze niet vertellen welke dan. Ik heb pas eind volgende week een afspraak bij de vk en vroeg me af of iemand hier me misschien al eerder zou kunnen vertellen om welke onderzoeken en afwijkingen het dan precies gaat?

2. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

21 feb 2014
    314
    0
    0
    Geen idee maar kan je niet in het buitenland dan de SEO krijgen?

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Ik verwacht dat dit meer te maken heeft met het feit dat de uitslag van een vwp of vt 2 a 3 weken in beslag neemt en je dan te laat bent voor afbreking op deze termijn. Bij mijn weten kunnen alle testen nog worden gedaan, echter moet je wachten op uitslagen, waardoor die wel informatief zijn, maar je kan er (mocht je dat willen) niet naar handelen

4. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Je mag/kan de zwangerschap nog afbreken tot de 23ste week (volgens mij) mocht er wat mis zijn, waarvoor nog een vruchtwaterpunctie nodig is, heb je niet genoeg tijd.....

Niet om je bang te maken, maar ondanks een goede 12 weken echo en combinatietest bijvoorbeeld, kan er helaas wel van alles mis zijn.

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Sorry, was mn topic even kwijt ;). Hmmm, dit klinkt niet echt heel positief. Niet dat we de zwangerschap willen afbreken, maar dat wil niemand natuurlijk. Ik weet niet of ik een echo kan krijgen waar ik dan ben. Zit in Azie in een gebied waar niet veel Engels gesproken wordt. Ik ben bang dat zo'n echo misschien alleen nog maar meer vragen zou oproepen dan het zou beantwoorden. Misschien toch even kijken of er ergens geen internationaal ziekenhuis daar is ofzo...

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Waar in Azie zit je dan?

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Van waar ik woon gaan de meeste mensen voor dat soort dingen naar Singapore (1,5 dag reizen). Daar zijn ze op dat gebied erg efficiënt en snel, ook met vervolgonderzoeken.

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik sluit me aan bij Dirksmama, ik zou zeker rond de 20 weken een echo laten maken, er kan inderdaad van alles mis zijn waardoor je kan besluiten de zwangerschap af te breken. Het kan natuurlijk ook allemaal goed zijn maar anders zit je met de gebakken peren..

Deel Deze Pagina