2 weken geleden heb ik een bloeding gehad, gelukkig mocht ik meteen bij de verloskundige komen. Via een inwendige echo hebben we een kloppend hartje gezien maar wel wat aan de trage kant. Zei schatte mij op 6 weken.. (Ik dacht 6+3) Gisteren had ik een afspraak om te kijken of het hartje sneller was gaan kloppen, maar helaas.. 😥 Nu heb ik maandag een afspraak in het ziekenhuis ovet hoe en wat. Mijn voorkeur gaat uit naar curretage, ik heb een schotje/afwijking aan mijn baarmoeder en ben echt heel bang dat er toch wat blijft zitten. Wat staat mij allemaal te wachten? Ik ben zo bang.. 😭
Allereerst veel sterkte! Ik heb afgelopen maandag een curretage (wel een zuigcurretage) gehad omdat 2 weken daarvoor de cytotec pillen niet werkten. Als ik dit had geweten had ik meteen voor curretage gekozen! (Vorig jaar ook een ma gehad en toen werkten de pillen wel) Geen last gehad van de narcose en helemaal geen napijn. In hoeverre je last hebt van de afwijking moet je natuurlijk met de gynaecoloog bespreken. Dikke knuffel!
Dankjewel. Jeetje wat heftig zeg, al 2x! Ik vind dit zo verschrikkelijk ik hoop dit echt nooit weer mee te hoeven maken.. Pfff je zou trauma's overhouden aan het zwanger worden. 😥