Bloedverlies na keizersnede

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Zonnetje80, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    9 weken geleden heb ik een keizersnede gehad. Ik heb bloedverlies gehad tot week 6, op het laatst was het geen bloed meer, maar was het bruinig. Ik ben toen bij de gyn geweest, alles was goed, zelfs nog een inwendige controle echo gehad, alles was schoon.
    Sinds week 7 verlies ik weer bloed, helderrood en de hele dag door. Ik ben sinds gyn bezoek ook gestart met de pil en ga nu de stopweek in...
    Wat kan dit zijn? Ik heb eigenlijk geen zin in een gyn bezoekje, maar ga uiteraard terug als dat nodig is....

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Zonnetje80,

Als dat het enige is, dan zou ik het gewoon scharen onder normaal bloedverlies na een geboorte. Je lijf kan toch een beetje van slag zijn. Meestal komt dit weer in orde na je eerst menstruatie. Ik zou het komende stopweek dus afwachten. Tenzij je erge buikpijn krijgt of zoveel bloedverlies dat je niet lekker wordt of erg onzeker. Houd er wel rekening mee dat een eerst menstruatie een soort laatste grote schoonmaak is en dus wel iets heviger kan zijn dan je gewend bent.

Groetjes Brigitte

3. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Ah, goed idee, ik wacht het even af.... Thanks!

4. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Update: aan het einde vd stopweek was het bloeden gestopt, dus het was inderdaad nog een laatste schoonmaakactie van mijn baarmoeder.
    Bedankt voor jullie hulp!

Deel Deze Pagina