Bloedverlies na keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door MammainSpe22, 29 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MammainSpe22

4 apr 2022
    13
    2
    3
    Vrouw
    Hey hallo,

Ik zit met het volgende. Heb 8 weken geleden een keizersnede gehad. Ik heb de nacontrole per telefoon moeten doen rond 7 weken en dit ging goed. Echter heb ik nu al een week flinke bloedingen. Een week voor de nacontrole ook veel vloedverlies wat echt leek op een menstruatie. Deze bloeding lijkt niet op een menstruatie.

Ik heb het ziekenhuis gebeld deze geven aan dat ik de huisarts moet bellen en de huisarts zegt dat de gynaecoloog dit eventueel zou moeten checken.

Is veel bloedverlies na 8 weken herkenbaar bij anderen die ook een keizersnede hebben gehad?
    Hoor het graag!

2. roever

roever Niet meer actief

Geen ervaring met keizersnede maar kan t niet alsnog een menstruatie zijn?
    Die kunnen zooooo vreemd wezen zo na de “bevalling”

3. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.882
    6.412
    113
    Mijn eerste menstruatie was echt zo’n enorme vloedgolf ineens, en ik vloeide echt continu vanaf die vloedgolf - bij een normale menstruatie soms een golfje en dan weer even niks, maar dit was dus echt anders. Gynaecoloog gaf aan dat zo lang het helder rood was en bv niet stonk (of gelig of groenig was met penetrante geur), het waarschijnlijk mijn menstruatie was.

4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Niet herkenbaar. Heb ook een keizersnede gehad maar heb eigenlijk helemaal niet zoveel bloedverlies gehad. Heeft ook maar een kleine 2 weken aangehouden. Daarna werd het bruin voor een week of 2 en toen was het over. Mijn eerste menstruatie kreeg ik pas 6 maanden na de keizersnede.

5. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Ik heb na de keizersnede een kleine 2 weken bloedverlies gehad. Toen een week niets en daarna gingen de sluizen weer open. Bleek achteraf mijn menstruatie te zijn.
    Als jij het niet vertrouwd dan zou ik weer contact opnemen met de gyn.

6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.334
    113
    Amsterdam
    Ik heb na beide keizersnedes ongeveer 9 weken bloed verlies gehad.
    Advies is wel langer dan 8 weken contact op te nemen met de gyn. Dus ik zou gewoon daar weer een afspraak maken. Ook met een keizersnede kan er bijv een rest van de placenta achterblijven.

7. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.467
    8.617
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu met het bloedverlies?
    Ik heb na mijn eerste ks meer dan 10 weken bloedverlies gehad. Heb er nog een echo voor gehad in het ziekenhuis, mAar alles was in orde. Uiteindelijk is het vanzelf toch gestopt. Weet niet meer zo goed wanneer ik weer ging menstrueren eerlijk gezegd ;)

8. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Ik heb zo 9/10 weken gebloed na de keizersnee en werd zo 4,5 maand na keizersnee voor eerst ongesteld

Deel Deze Pagina