Hallo meiden, Ik heb even een vraag. Ik zit vandaag op dag 45, nog niets geen signalen van mijn menstruatie. Nu had ik gister met kv 2v5 nog een omo witte test. Nu wil ik zondag pas weer testen, maar weet niet zo goed wanneer ik nou naar de huisarts zou gaan. Wanneer zouden jullie gaan? Ik dacht misschien volgende vrijdag? Of zouden jullie nog langer wachten? Zie mijn handtekening om te zien hoe mijn cyclus is.... Zou toch zo graag duidelijkheid willen...hoor graag wat jullie zouden doen!
Ik zou het aankijken.. Mijn cyclus is normaal tussen de 30 en 35 dagen. Met uitschieters van 28-45. En zelfs een keertje de 61 gehaald. Ik heb het later eens overlegd met de huisarts, en die dacht dat ik een cyclus had overgeslagen, dus een eisprong gemist.. Maar dat was in periodes dat ik niet zwanger wilde worden, dus dan loop je ook iets minder snel denk ik..
Hangt er ook een beetje vanaf welke anticonceptie je hebt gebruikt. Als het de pil is, kan het heel lang duren voordat je lichaam is "ontpilt".. Geduld hebben, ook al is het moeilijk
Ik denk dat dat verstandig is en dat is ook wat de huisarts waarschijnlijk zal zeggen... wacht het nog even af. Erg vervelend maar ja... sterkte!