Mijn vriend blijft altijd doorstoten tijdens zijn ejaculatie, waardoor het sperma helemaal wordt uitgesmeerd in mijn vagina. Ik hoorde dat het beter is als je man enkele seconden voor zijn hoogtepunt diep penetreert en daar stil blijft zitten tot de ejaculatie voorbij is. Broodje aap? Of helpt het echt, ook al is het maar een beetje?
Hahaha wat een geweldige topics heb jij Heeeeeeel diep over nagedacht Ik zou het niet weten, kan je er niet mee helpen sorry
klopt maar dat zijn eigenlijk dingen waar je pas over na moet gaan denken als je al een tijd bezig bent met zwanger worden en het niet zo 1-2-3 omdat er bepaalde omstandigheden zijn die ervoor zorgen dat het zwanger worden bemoeilijken... maar als er verder (nog) niks aan de hand is zou ik me er niet druk over maken meid, als zijn zaadcellen goed zijn en bij jou alles goed werkt komen de goeie zwemmers echt wel boven hoor...
Geweldige vraag, ik zou me daar echt niet mee bezighouden. Maar gewoon lekker genieten. ofeh bovenop hem gaan zitten dan heeft hij geen keus
Correct, de boodschap is: stilliggen en dan ejaculeren! Schijnt overigens niet zo eenvoudig te zijn want mijn mannetje had het er lastig mee...
hmm daar ga ik me echt niet mee bezig houden hahahaha lekker sexen hoor, komt vast wel goed. Al dat gedoe tijdens de sex.. lekker spontaan is het dan nog
Als je je met dit soort dingen moet gaan bezighouden vraag ik me af hoe de mensheid ooit zwanger kan worden.... Gewoon lekker klussen en je niet te druk maken om al deze dingen....
Zou me daar ook zekers niet mee bezig houden zoals Natasja zegt.... anders ga je denk ik echt met je kop sexen in plaats van met je gevoel. Komt bij dat ik mijn vent echt niet zo ver krijg dat hij stil gaat liggen, tja tenzij ik idd bovenop zit en hij geen keus heeft whahaha maar anders is het toch echt vette pech
Helemaal niet mee bezig houden meid! Ik vind dit erg ver gaan...en geloof me, ben echt wel wat gewend. Lekker klussen, het moet wel leuk blijven hoor! Elmo
@appeltje GEFELICITEERD meid! ik wist nog niet dat je zwanger was! Geniet ervan Liefs Swiggy Oja je moet gewoon lekker sexen wanneer je wilt hoe je wilt en waar je wilt je moer ervan genieten dat je een kindje kan maken. Je moet je zelf nergens toe dwingen, dan gaat de lol er ook vanaf. En dat mag nooit! Liefs