help!

Discussie in 'Miskraam' gestart door rensie, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ben morgen 5 weken zwanger en nu net op het toilet bij het (diep) afvegen had ik bruinverlies en ook wat bloed...
    wat betekent dit?
    zit met huis met visite en helemaal in de stress....
    liefs rensie
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als er niets meer aan de hand is, zou ik me niet zoveel zorgen maken. Als t bloed helder rood word of heftiger en pijn dán zou ik me meer zorgen gaan maken.. :( Bah wat n onzekerheid hè? Kan me voorstellen dat je er gruwelijk over in zit, succes!
     
  3. Sam0110

    Sam0110 Fanatiek lid

    6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik zou me geen zorgen maken zolang je geen krampen krijgt en het niet erger word.
    Bloedverlies wil niet altijd miskraam zeggen,ik had geen pijn en geen bloedverlies en heb toch een miskraam gehad.
    Maak je geen zorgen,dit wil niks zeggen.
     
  4. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hoi Rensie,

    Als ik jou was zou ik morgen toch even de vk bellen en vragen of je eerder dan de 12 weken echo mag komen zodat je wat meer zekerheid hebt dat alles goed is. Het hoeft niets te betekenen, maar het kan ook wel wat betekenen dat is bij iedereen verschillend. Ik hoop dat ik morgen krijg te horen wanneer ik een echo krijg om te kijken of alles nog goed is. Maar het kan een contactbloeding zijn of innesteling of misschien komt het doordat je sex hebt gehad. Je weet het gewoon niet en die onzekerheid maakt je gek.

    Heel veel sterkte meis en hoop dat het bij jou goed blijft gaan. Ik ben er zelf bang voor dat ik een mk ga krijgen, want het bloeden is vandaag weer een beetje begonnen. Ik snap het niet meer iig.

    Succes meis.

    xxx joyce
     
  5. deventev

    deventev Lid

    13 jun 2007
    41
    0
    0
    secretaresse
    ben morgen 5 weken zwanger en nu net op het toilet bij het (diep) afvegen had ik bruinverlies en ook wat bloed...
    wat betekent dit?
    zit met huis met visite en helemaal in de stress....
    liefs rensie

    Antwoord:

    Hoi Rensie,

    Ik heb twee verhalen voor je. Ik zelf heb op de manier die jij nu omschrijft bij 5wkn en 3 dgn een miskraam gekregen. Het begon op dezelfde manier als jij nu omschrijft op een vrijdagavond en zaterdag op zondagnacht was het helderbloed. Op zondagmiddag was het helemaal mis en had ik ook stolsels. Het hoeft echt niet te betekenen dat het bij jou nu ook fout gaat. Er zijn meerdere vrouwen die bloedverlies hebben tijdens hun zwangerschap. Inderdaag innestelbloed op contactbloed. Om je gerust te stellen, een collega op mijn werk heeft het tot 3 keer toe meegemaakt. Heel heftig bloedverlies, ze is zelfs naar huis gegaan en dacht dat het echt fout ging. Ze heeft al twee andere kinderen en bij die 2 zwangerschappen heeft ze absoluut geen bloedingen gehad en nu heel heftig, maar toch gaat het supergoed met de baby. Ze is nu inmiddels 5 1/2 maand en alles gaat prima. Ik hoop dat alles goed gaat. Hou je taai. Veel liefs Veronica
     

Deel Deze Pagina