5 dagen geleden heb ik een curettage gehad na een missed abortion bij 9,5 week. In eerste instantie ging het goed, geen pijn en bloedverlies maar nu gaande de dagen nemen de klachten toe. Ik heb meer bloedverlies (valt op zich nog wel mee) en bij plassen veel steken van onder waardoor ik moeilijk kan uitplassen. Het voelt niet als een blaasontsteking en als ik ga zitten flinke steken van onderen. Herkent iemand dit? Als dit morgen nog zo is bel ik even met de poli
Ik zou even contact opnemen met het ziekenhuis. Misschien toch een postoperatieve infectie. Ik had de eerste dag alleen pijn bij het plassen, nu allang niet meer. Heb je ook temp? Liefs
Ik herken het wel. Bij mij komen die steken doordat je baarmoeder kantelt doordat de druk in je blaas afneemt bij het plassen. Ik heb na curettages en miskramen altijd wel zo'n pijn gehad. Soms komt het ook uit zichzelf en schieten de pijnscheuten door je vagina of endeldarm heen. Ze zijn bijna niet te harden. Dat kwam dan weer doordat de baarmoeder weer krimpt begreep ik. Bloedverlies kan later pas loskomen na een curettage. Dat is op zich niet erg, zolang het niet lijkt alsof er een kraantje openstaat en je het met maandverband gewoon redt. Wat je heel goed in de gaten moet houden is je temperatuur en ook of het bloed wel rood/bruin/zwart blijft en niet gaat ruiken. Dat zijn namelijk tekenen dat je een infectie zou kunnen hebben. Bij twijfel altijd bellen. Liever 100x teveel bellen dan 1x te laat.
Bedankt voor jullie reacties en inderdaad wat je beschrijft nuage! Dat zijn de klachten die ik heb! Fijn dat het normaal is. Als in niet moet plassen en rustig zit is de pijn goed te houden! Bloed is inderdaad rood/bruin en ruikt niet dus dat zal nog wel in orde zijn! Ik kijk het nog maar even aan. Ben ook regelmatig met mijn dochter aan het slepen en dat zal er ook niet aan bijdragen...