Bloedverlies na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door xkellv, 24 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xkellv

    xkellv Nieuw lid

    24 feb 2024
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo lieve vrouwen,

    Op 3 februari heb ik een miskraam gehad.. ik heb ongeveer 7 dagen veel bloedverlies gehad en toen werd het minder. 12 februari had ik een echo en mijn baarmoeder was helemaal schoon. Toen heb ik nog een aantal dagen bruin bloedverlies gehad en daarna stopte het. Nu heb ik sinds 3 dagen weer heel heftig bloedverlies inclusief stolsels! Misschien wel net zo veel als tijdens mijn miskraam.. het druppelt gewoon weer in de wc als ik op de wc zit. Dit heb ik zo erg alleen tijdens de dag van mijn miskraam gehad!

    Heeft iemand dit ook zo gehad? Ik heb natuurlijk wel weer contact met de verloskundige gehad en die zegt dat het wel eens gebeurd dat het bloeden weer opnieuw begint maar ik ben ondertussen 3 weken verder..

    liefs
     
  2. Aal31

    Aal31 Lid

    14 jul 2021
    45
    77
    18
    Vrouw
    Hoi, hoe is het nu? Ik heb precies hetzelfde gehad. Ze dachten een poliep in de baarmoeder te zien. Ik heb een hysteroscopie gehad en daaruit bleek dat het restweefsel was van de miskraam. Dit zorgt dus kennelijk voor heel veel bloedverlies! Dit terwijl ze eerder ook tegen mij gezegd hadden dat het weer helemaal schoon was..
     

Deel Deze Pagina