Vroeger gebruikte ik menstruatie kalander, maar kan ik niet meer terug vinden. Was is de goede app oid om je cyclus bij te houden?
Ikzelf gebruik P Tracker, vind het een hele fijne app (word aangegeven als p tracker, volgens mij te vinden via cyclus volgsysteem)
Ik heb de P-tracker lite en de MBK. Die laatste vind ik op dit moment fijner omdat ik alleen de hartjes erin zet Ik denk dat de P-tracker beter werkt als je alle ongemakken en gevoelens ook wil bijhouden, want dat kan niet bij de MBK.
Ik gebruik Womanlog, je hebt er eentje voor je cyclus maar ook voor wanneer je zwanger bent. Ik vind deze ideaal, je kunt veel bijhouden: symptomen, stemming (dmv smileys), wanneer je seks hebt gehad, wat je temp is, wat je gewicht is etc. En natuurlijk wordt je cyclus berekend, en heb je de mogelijkheid de app zelf na een aantal maanden een gemiddelde te laten berekenen (dit laat hij dan weer in de volgende maand terugkomen).
Ik gebruik Mama apps en dan daar 'mijn cyclus', werkt ook prima. Is ook zo'n uitgebreide versie waarin je van alles kunt noteren: ovulatietesten, temperatuur etc. Het leuke van deze app is dat je hier alles bij elkaar hebt, info, apps voor je cyclus, apps voor je zwangerschap, borstvoeding etc.
Ik gebruik ook P-tracker, makkelijk en overzichtelijk en te beveiligen met een code, zodat als iemand even op je mobiel zit hij niet direct ziet wat er allemaal in staat.