bloedverlies na ontlasting

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sandra87, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra87

sandra87 Lid

27 jan 2014
    31
    0
    0
    Ik schrok me net kapot! dit had ik ook nog eerder gehad. Na de ontlasting wou ik afvegen en toen bloede ik en er lag ook al flink wat in de pot. Ik weet zeker dat het niet uit mijn vagina komt. Ik moest wat meer persen dan normaal maar niet dat erg zeer deed. Het was helderrood van kleur. Beetje vies verhaal maar ik maak me wel wat zorgen. Is dit normaal, of moet ik het even laten controleren? ik ben nu 18 weken zwanger :(

2. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Bloed bij afwegen na ontlasting klinkt als een aambei. Je zou zelf met een spiegeltje kunnen kijken, of je vriend/moeder etc. Als je je zorgen maakt mag je natuurlijk altijd VK of HAP bellen. Ik werk als huisarts in opleiding en zou een zwangere die zich zorgen maakt altijd even nakijken.... Succes!

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Waarschijnlijk een aambei, door het persen of door harde ontlasting

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Dat zal wel een aambei zijn. Die kunnen ook inwendig zitten (juist die bloeden snel), dus je ziet hem niet. Let maar eens op of er een streepje bloed op je ontlasting zit. En dan snel Curanol kopen.

5. Rafika

Rafika Lid

2 aug 2013
    96
    0
    6
    klinkt als aambeien..

had je diarree?

6. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Aambeien for sure.. ;) Ik had t met 30 weken zwangerschap en vorige week nog zelfs met stolsel je schrikt je wild inderdaad..

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Heerlijk.. Had ik ook bij de tweede aambeien. Mijn yoga lerares leerde me toen ademoefeningen om ontspannen te kunnen poepen :)

8. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Dat is een aambei of een gesprongen adertje..Had dat in het begin van mijn tweede zwangerschap wc pot vol helderbloed..Hier hield het vanzelf op en erna nooit meer gehad.Maar zou het wel aankaarten je weet maar nooit wat het precies is vooral als het inwendig zit

Deel Deze Pagina