Hoi Ik ben vanmezelf al een stevige vrouw met buik 1.70 80kilo. En ben gewend om hogere broeke altyd over mijn buik te trekken maar dat kan nu niet meer moet er egt aan wenne alles onder de buik drage pfff verschrikkelijk.. wie heeft dit ook? Misch tips wat beter zit?
Ik moest daar ook erg aan wennen. Ik draag van mijzelf al leggings dus heb nu zwangerschapsleggings. Zitten heerlijk en een goede ondersteuning.
Even een elastiekje tussen knoop en knoopsgat doen. Dan kun je het kopen van zwangerschapsbroeken nog even uitstellen.
Ik heb ook een maatje meer en ik weiger om iets onder mijn buik langs te dragen. Ik draag voornamelijk leggings met een jurkje erover en dat kon ik tijdens de zwangerschap prima blijven doen. Heb wel wat speciale leggings gehaald met een hogere taille, zodat ik ze ook in de laatste weken nog lekker over mijn buik kon dragen.
Ik heb eerst een elastiekje gebruikt, maar een zwangerschapsbroek zit veel lekkerder en die band zit heerlijk over je buik.
Ik heb het tegenovergestelde... word helemaal kriebel van die banden over mijn buik heen... ben blij dat h&m positiebroeken heeft zonder zo een band...