Bruinige afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MEMK, 27 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MEMK

MEMK Lid

23 dec 2015
    65
    18
    8
    NULL
    NULL
    Hallo,

Zit nu in de 5e week van mijn zwangerschap. Sinds enkele dagen heb ik nu bruinige afscheiding. Soms ook wat trekkerig/menstruatieachtig gevoel in mijn buik. Wanneer ik wat drukker ben, wordt dit gevoel in mijn buik erger.

Weet iemand wat dit kan zijn en of dit erg is?

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had dat vanaf week 5 tm 10, zowel de bruine afscheiding als het trekkerige menstruatie gevoel.... ging er toen van het ergste uit maar zl viert over een paar weekjes toch zijn eerste verjaardag.

Het hoeft dus niets te zijn.... heb je al een afspraak bij de vk gemaakt?

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Rond week 6 is dit vrij normaal, is mij verteld. Zolang er geen bloed gespot word met krampen hoeft het niks te zijn en is het oud bloed. De menstruatiekrampen kunnen komen door het groeien van je baarmoeder. Heb zelf met deze zwangerschap ook gehad rond week 6. 2dagen bruin bloed.

4. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Heb het ook gehad met 6 weken.

Het kan altijd alle kanten op, maar het is echt niet meteen zorgelijk hoor! Vaak is het dan wat oud bloed van de innesteling.

Probeer je niet te veel zorgen te maken. De natuur moet het nu regelen en mocht het mis gaan dan kan niemand daar wat aan doen! Dat is wel heel verdrietig, maar het is echt afwachten de eerste weken.
    Hopelijk gaat alles goed bij je en kun je het wat loslaten.

Deel Deze Pagina