hallo dames.. vrijdag 4 oktober heb ik pregnyl gespoten.. altijd na het spuiten heb ik last van symptonen maar die verdwijnen altijd weer na een dag of 8 a 9 maar nu zit ik 12 dagen na de pregnyl en mijn (.)(.) lijken alleen maar gevoeliger te worden.. kan ik hier iets uit op maken? iemand ervaringen? groetjes mij..
Lieve Riejantjuuh, Ik heb helaas precies hetzelfde na Pregnyl. Borsten gaan steeds meer pijn doen, en de hoop groeit daarmee. Maar zodra mijn borsten weer normaal doen volgt binnen een half uur ook de menstruatie Zegt natuurlijk helemaal niks over jouw symptonen, maar hier klinkt het dus heel bekend. Ga natuurlijk hard duimen dat het bij jou gewoon betekend dat het raak is! Laat je het weten?
Kan idd bij de pregnyl horen. Maar als je de 4e pregnyl hebt gespoten dan zit je nu toch 10 dagen na pregnyl en niet 12 dagen? 5-10 = dag 1 6-10 = dag 2 7-10 = dag 3 8-10 = dag 4 9-10 = dag 5 10-10=dag 6 11-10=dag 7 12-10=dag 8 13-10=dag 9 14-10=dag 10
Bij mij zijn mijn borsten vaak twee weken gevoelig van pregnyl 5000. Geen idee hoe het bij jou zit, maar zoals rogijuli zegt, Het is nu 10 dagen na pregnyl, dus kan nog best een restje pregnyl zijn vrees ik
Van pregnyl krijg ik ook echt suuuuper gevoelige/pijnlijke borsten.. Ze wassen in de douche was eigenlijk al te veel vorige ronde Dit bleef aanhouden tot mn ongi. De dag voor mn ongi was het al wel minder geworden. Hopelijk betekent het bij jou iets goeds
bedankt voor de reacties dames! normaal heb ik na pregnyl of ovitrelle niet veel last vandaar.. ik zal moeten af wachten als ik wat weet meld ik me zeker