achtbaan van emoties

Discussie in 'Miskraam' gestart door liesje90, 4 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje90

liesje90 Lid

7 nov 2016
    83
    2
    8
    Hallo meiden,

Ik moet weer even van mij afschrijven, ik wordt heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees.
    afgelopen 7 maanden heb ik 3 miskramen achter de rug en ja weer gelijk zwanger.

8 juni had ik weer een positieve test in handen, hiervoor was de test echt weer negatief na de miskraam dus een nieuwe zwangerschap. 15 juni had ik een afspraak staan in het ziekenhuis i.v.m. de herhaalde miskramen. hier hebben zij een echo gemaakt. deze liet een zwangerschap tussen de 4 en 5 weken zien.(nog weinig te zien, alleen vruchtzakje) Na afspraak ben ik licht gaan vloeien, dit is niet meer gestopt. afwisselend helder met bruin. laatste week vooral bruin.

28 juni heb ik weer een afspraak gehad om een echo te maken, hier was geen vruchtje te zien. alleen vruchtzak en dooierzakje. Met andere woorden, dit zou ook een miskraam worden.

Maar nu had ik gisteren weer een afspraak om te kijken of er al vooruitgang zit in het afdrijven of dat ik toch een curettage moet. Komt er een vruchtje in beeld met kloppend hartje! het vruchtje is veel kleiner dan zou moeten. gemeten op 6 weken en 2 dagen. (dit zou niet kunnen met de positieve test van 8 juni) De gynaecoloog snapte er ook niks van, dus ik zit weer in onzekerheid hoe dit gaat aflopen. Bloedverlies is tot nu toe nog nooit een goed teken geweest bij mij en dat het vruchtje veel ste klein is kan ook niet goed zijn, maar toch heel stiekem hoop ik toch dat het goed komt. Volgende week weer een echo om te kijken, ik ben echt heel bang dat ik dan voor de 2e keer het nieuws krijg dat het vruchtje het niet heeft overleefd.

2. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Wat een onzekerheid zeg. Net als je denkt dat het niet goed gaat krijg je weer een beetje hoop, en toch weer niet.
    Weten ze al waarom dit elke keer mis gaat?

Deel Deze Pagina