Hallo, ik ben morgen 7 weken zwanger en vroeg mij af of je elke dag last hebt van dezelfde symptomen of kan het elke dag anders zijn? Mijn kwaaltjes zijn nogal wisselend per dag. Ene keer wel misselijk, andere keer niet. Ene keer wel moe, andere keer niet, dat geldt ook voor de hoofdpijn en de steekjes in mijn lies, ene keer veel eten, andere keer niet. Waar ik wel altijd last van heb dat zijn mijn borsten. Die zijn erg gevoelig, zwaar en groeien snel. Dit is mijn 2de zwangerschap, vorig jaar oktober miskraam gehad op 10 weken, vruchtje was maar 6 en geen hartactie. Toen had ik totaal geen last van alle kwaaltjes. Ik ben nu best voorzichtig met alles en vraag me af of het allemaal hoort die wisselende kwalen.
Goedenavond, ik begrijp je onzekerheid! Maar het kan inderdaad zo zijn dat je de ene dag meer last hebt van bepaalde klachten en de andere dag minder of juist weer andere kwaaltjes. Dit komt door de schommelingen in jouw hormoonhuishouding. Dit is normaal en dus geen zorgen om maken hoor! Goede zwangerschap toegewenst! Groetjes Monique