hoe voelt de eisprong bij jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door essie83, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie83

    essie83 Lid

    20 aug 2007
    13
    0
    0
    juf kinderdagverblijf
    brabant
    lieve meiden
    Heb 14 aug mijn tweede miskraam gehad jammer genoeg. We hebben er erg veel verdriet van en ben erg onzeker over mijn lichaam. Onderzoek bij de gyn was goed dus kregen we meteen groen licht om door te gaan met 'klussen'. Nu kreeg ik dinsdag af en toe wat steekjes rechtsonder in mijn buik. Ik had dat gevoel eigelijk nog nooit gehad. Die krampjes duurder ongeveer 3 dagen en sins vandaag voel ik ze niet meer. En kan natuurlijk ook nog komen van wegen de miskraam. Maar daar heb ik bij de vorige geen last van gehad! Nu is mijn vraag hoe voelt de eisprong bij jullie? Alvast bedankt!
    We houden de moed er in met z'n alle...!
    liefs essie83
     
  2. Vibe

    Vibe Lid

    26 aug 2007
    62
    0
    0
    Wat rot voor je dat het mis is gegaan. Sterkte met het verwerken ervan!
    Een eisprong voelt mij mij alsof er gedurende een paar dagen heel veel spanning wordt opgebouwd in mijn buik, inclusief bijbehorende buikpijn. Op het moment dat de eisprong daadwerkelijk plaatsvindt krampt het 1 moment heel erg samen en daarna is de buikpijn weg!
     
  3. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi essie,
    idd rot voor je dat t mis is gegaan, hoop voor je dat je snel weer zwanger bent.. een eisprong voelt bij mij als steken/krampen in mijn buik, het voelt als ongie pijn. verder heb ik ook last van witte afscheiding/draderig slijm.. daarin weet ik dat het me eisprong is.. succes verder! xx linda
     
  4. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai Essie,

    Ook op 14 augustus, we gaan gelijk op :cry:
    Maar jij al de 2de MK.... veel sterkte!

    Ik voel zelf mijn eisprong niet (ik doe ovu testen en let op mijn afscheiding).
    Maar als je nu al je ei zou hebben gehad na de MK zou dat redelijk snel zijn. Het kan, na (iets meer dan) 2 weken, maar ik heb begrepen dat de eerste cyclus na een MK meestal 1 tot 2 weken langer duurt dan gebruikelijk.

    Hoe was je cyclus na je 1ste MK?
     
  5. essie83

    essie83 Lid

    20 aug 2007
    13
    0
    0
    juf kinderdagverblijf
    brabant
    Hey natas
    Bij mijn vorige miskraam Werd ik na 33 dagen al ongesteld,mijn normale cyclus is meestal Tussen de 30 en 32 dagen. Dus dat klopte wel een beetje. Het is nu dus ff afwachten. Veel meiden hier letten goed op hun slijm heb ik wel gelezen. Zou je me nog even uitkunnen leggen waar ik precies op moet letten. Ben daar nog niet zo in thuis. Bedankt! Veel sterkte! x essie
     
  6. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    je slijm is dan een beetje bolletjes achtig, soort propje en je kan er als je hem tussen wijsvinger en duim houd draden van trekken hopelijk heb je r wat aan xx linda
     
  7. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik had vorige maand alleen een half uurtje pyn in mn zy.
    deze mnd had ik elke keer buikpyn, en op de dag zelf had ik buikpyn, erge steken in mn zy, en daarna zakte de buikpyn af.
     
  8. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai Essie,

    Dan was je cyclus na je vorige MK weer snel normaal, fijn!
    Hoop voor je dat het deze keer ook zo is. En dan zou je best deze week al je ei hebben kunnen gehad.

    Ik heb gisteren hier een hele goede link genoteerd hoe je op je afscheiding kunt letten : http://www.stilverlangen.com/medisch/sl ... neming.php
    Daar wordt het veel beter uitgelegd dan ik ooit kan doen ;)
     
  9. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Je kan wel degelijk de eisprong voelen als steekjes of krampen in de onderbuik.
    Ik voelde het opvallend meer na mijn miskraam. En het ging gepaard met lage rugpijn...
    Ik heb de 2 cycli na mijn mk veel last gehad van steekjes en krampen vanaf de eisprong tot ongi, ik dacht toen dat het wel eens raak kon zijn, maar niet... Ik had zelfs vreemde symptomen die duiden op een zwangerschap. Nadat ik ongesteld was, was de pijn dan weer weg.
    Ik denk dat het daar vanbinnen nog effe tijd nodig had om te herstellen, hoewel het wel kan dat je onmiddellijk weer zwanger wordt.
    Veel succes en vooral sterkte met je verlies, neem de tijd om het te verwerken.
     
  10. Askim

    Askim Bekend lid

    8 jul 2007
    634
    0
    0
    Ik heb deze maand mijn eisprong voor het eerst echt gevoeld, ongeveer een uur erge steken in mijn zij/buik, gevolgd door een prop, draaderige slijm.
     
  11. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Voordat ik de pil slikte had ik altijd een paar dagen erg gevoelige borsten. Ik denk dat dat bij mij rond de eisprong was. Nu kan ik het nergens meer echt aan voelen, dus ik kan je niet echt helpten. Sorry.

    Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn. Succes.
     

Deel Deze Pagina