wanneer ongesteld na doodgeboorte

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door debbyvermeer, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbyvermeer

    debbyvermeer Bekend lid

    4 sep 2007
    877
    42
    28
    verkoopster
    den haag
    lieve verloskundigen
    ik heb een vraagje op 19 juni is ons zoontje doodgeboren na een zwangerschap van 30 weken.dit kwam door acute placentaloslaten.heb al een gesprek gehad met gynacoloog en dit kwam volgens hem duur pure pech.sinds die tijd ben ik ook nog niet ongesteld geweest en twee weken geleden heb ik alm een inwendig onderzoek en echo gehad en de gynacoloog zei alles ziet er netjes uit dus maar afwachten wanneer het komt. nou tot op vandaag niets en maak me ook wel zorgen.heb al drie testen gedaan (de laatste vandaag)en dit alles negatief.dus mijn vraag hoelang kant dit nog duren of moet ik terugbellen naar gynacoloog.heb wel vreselijke opgezette buik en pijn in buik en onderrug.alvast heel erg bedankt voor de moeite.
    groetjes debby
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Debby,

    wat naar voor jullie zeg, je hebt al een hoop meegemaakt. Het kan wel eens zijn dat je een half jaar een onregelmatige cyclus hebt, maar meestal komt de cyclus toch na een paar maanden al wel op gang. Het is heel gunstig dat de gyn zegt dat alles er goe uit ziet. Maar een echte verklaring kan ik er ook niet voor geven. Wellicht ben je er nog niet helemaal bovenop. Het is natuurlijk ook allemaal wel heel heftig geweest. Je kunt het dus nig best even afwachten, maar als je onzeker wordt kun je altijd even contact opnemen met de gyn. Maar eer die ingrijpt wacht deze toch vaak ook nog wel even.

    Groetjes Brigitte
     
  3. debbyvermeer

    debbyvermeer Bekend lid

    4 sep 2007
    877
    42
    28
    verkoopster
    den haag
    hallo brigitte

    allereerst hartelijk dank voor je antwoord.het lijkt wel of het zo moest zijn maar toen jij gereageerd had werd ik toch ongesteld(gelukkig zeg)
    maar wat jullie zeggen klopt wel het is echt heel heftig.a.s. dinsdag moet ik weer bloed prikken voor trombose e.d. mocht hier iets mee zijn zei de gyn,dan kunnen ze daar rekening mee houden mocht ik ooit weer zwanger worden want dat is toch wel onze wens.
    het schijnt zo te zijn dat ik super vruchtbaar ben want mijn eerste zoon is door de pil heen gebeurd(wel zeeer gewenst hoor)en mijn tweede zoontje is gelijk na het verwijderen van mijn spiraal gebeurd helaas met zo n rotafloop(dit gun je echt niemand)dus wij wachten met spanning af
    nogmaals bedankt voor je reactie
    groetjes debby
     

Deel Deze Pagina