voelt zo anders allemaal

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sweetlakecity, 7 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Hoi
    Ik stel mijn vraag toch maar.
    Ik maak me al een week zorgen.
    Normaal voelde ik me buik echt als aanwezig zeg maar. Laag bij mijn schaambeen een drukkend gevoel. Niet fijn maar nu zeg ik achteraf het was wel fijn. Ik wist dat er wat was. Het lijkt wel alsof alles nu anders is gaan groeien. Alsof de druk van de ketel is. Maar ook van de kleine af.
    Werd ik in eerste instantie goed getrapt heb ik nu al een week 1x per dag een harde trap waar ik van schrik en verder plopjes. En een kriebel gevoel.

Nu is mijn vraag:
    Kan je opeens anders je buik dragen.
    En waarom voel ik zo weinig? Ik ben zo bang dat ik straks bv een verlamd kind krijg. (misschien belachelijk bedacht)
    Als ik de vk bel om mijn gevoel uit te leggen geven ze dan makkelijk een echo om even te kijken? Een angelsoound heb ik zelf en ben echt bijna elke dag in de weer om te kijken of ze het blijft doen zeg maar. :oops:

Alvast bedankt.

2. Sweetlakecity

hoi t schoppen voelde ik vandaag weer extra.
    Gelukkig maar ze doet het nog ;)
    Maar ben nog steeds benieuwd aan de veranderde buik gevoel.
    Groetjes

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ja je gaat inderdaad anders dragen. Rond de 28e week (daar zit je bijna) HEb je vaak een groeispurtje waardoor de buik ook meer naar voren kan komen. Dat je de kleine ineens anders voelt, is normaal met dit termijn. JE kan soms zelf de hele dag niets voelen. Het is nog zo klein en als het naar je rug trappeld merk je daar niets van. Maar blijkbaar is je kleintje weer terug gedraaid waardoor je de bewegingen weer beter voelt.
    Het is in elke praktijk anders qua beleid van een echo, kwestie van even bellen!
    Maak je zelf niet gek met de angelsound hoor!

Imke

4. Sweetlakecity

hoi bedankt.
    Mijn angst was al een beetje afgezwakt.
    De kleine is zelfs weer gaan trappelen als ik zit. Dus ik hoef niet meer te liggen om wat te voelen. Pffff.
    Fijn dat ik hier mijn gevoel kon neerleggen!
    Toppie!

Deel Deze Pagina