hallo allemaal, na 8 maanden (en maar 2 keer ongesteld te zijn geweest) dacht ik vanochtend eindelijk zwanger te zijn! ik had een test met en heeeeeel vaag streepje ( misschien beetje vroeg getest). maar ze zeggen toch een streep is een streep? en nu begin ik ineens bloed te verliezen, niet veel maar het is wel helder rood! wat denken jullie, hoef ik me geen zorgen te maken of is het een miskraam... dankje wel alvast! xxx Bregine
Als je voor je NOD hebt getest ben je waarschijnlijk gewoon ongesteld. Je wilt het anders horen, sorry.
ik heb ook een vroege miskraam gehad. mijn huisarts zei dat het aan de ene kant leuk is dat de tests van tegenwoordig zo vroeg uitslag kunnen geven, maar aan de andere kant ook veel verdriet kunnen geven, want ontzettend veel zwangerschappen gaan in week 4 mis, maar dat hadden mensen vroeger niet door, dan was je gewoon 3 dagen te laat ongesteld. Hij zij ook dat het sneu is dat je een miskraam krijgt, maar dat dit ook de manier van moeder natuur is om te zorgen dat alleen de sterke vruchtjes blijven zitten. als het vruchtje niet gezond is, komt het er dus weer uit. hopelijk was het voor jou geen miskraam en komt alles goed. en als het wel het geval is hoop ik dat je heel snel weer zwanger bent!
dankje wel ja ik denk toch dat het egt mis is, ik ben nu gewoon soort van 'ongesteld' maar wel heel hevig en pijnlijk! dus het is ook wel beter zo, hoewel het wel verdrietig is natuurlijk! nou we gaan met frisse hoop er weer tegen aan en voor jullie... ook heel veel geluk gewenst.. xx