goed nieuws gekregen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moedertjevj, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    hallo,

donderdag 29/11 moest ik op controle gaan bij mijn gyn, ik was toen 30 weken en 3 dagen zwanger, wat blijkt nu? mijn kindje zit 2 weken voor op schema, dus volgens mijn beebje ben ik nu 32 weken zwanger! ik dacht eerst dat hij een waterhoofdje had maar mijn gyn verzekerde me dat ik een perfect gezond kindje in mijn buik heb!

zalig toch, zo een nieuws! :D
    ben superblij! :D

2. janina

janina Actief lid

wat fijn, kun je van het laaste stukje nog heeel erg genieten

3. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    2 weken gewonnen! :D

Wat super! Ik kan me voorstellen dat je erg blij en ook opgelucht bent.

4. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    He meid!

Wat geweldig dat je beeb het zo goed doet en supergezond is!
    En 2 weken voor op schema, toe maar!

Lekker genieten van je zwangerschap verder!

Liefs Elly.

5. syllie21

syllie21 Lid

19 okt 2007
    53
    0
    0
    kapster
    mijn beeb liep met 14 weken al 2 weken voor
    toen met de 20 weken echo 2.5 week
    dus dan vraag je je ook af of ik niet eerder ben uitgerekend volgens de vk was ik dat ook met beide echo's en als we het er nu over hebben praten ze weer dat dat bij iedereen anders is en dat de tijdsbepaling het beste voor de 10e week gedaan kan worden want dan groeit iedere baby het zelfde in die eerste weken wil je blijheid niet verstoren maar het kan nog veranderen of je hebt gewoon een groot kindje in je buik

6. Tinus

Tinus Actief lid

18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn beeb loopt ook ongeveer 2 weken voor, maar het is nu niet zo dat de uitgerekende datum naar voren wordt gehaald (dit zou bij mij ook niet mogelijk zijn ivm mijn cyclus) Óf de baby heeft net een groeispurt gemaakt óf hij is gewoon aan de grote kant. Over een kleine week mag ik weer naar de verloskundige, ik ben wel benieuwd. Eigenlijk maak ik me juist een klein beetje zorgen, want ik wil het liefst een natuurlijke bevalling, maar als het een erg groot kind blijkt zou dit een probleem kunnen zijn (hoeft niet persé trouwens)

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ja ik heb hetzelfde als Tinus. Uitgerekende datum klopt gewoon, maar het schijnt een erg groot kindje te zijn! Volgende week heb ik weer een groeiecho en hoor ik hopelijk meer.
    Van de eerste ben ik nl. met een keizersnede bevallen en aangezien dit kindje zo groot is, heb ik wel zo'n vermoeden dat het weer een ks wordt en dat ik de uitgerekende datum niet ga halen!
    Maar we zullen zien...

8. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Volgens mij werkt dit in Belgie anders (weet niet of christy daar vandaan komt?). Hier in NL wordt de uitgerekende datum meestal alleen maar aangepast als bij de eerste (of andere vroege echo) blijkt dat het kindje een week of meer voor ligt op de groei. Bij mijn eerste echo lag de kleine ongeveer 3 dagen voor op de groei, maar dan wordt er dus niks aangepast of veranderd.
    Ik heb begrepen dat dat in Belgie wel het geval is, en dat het ook later in de zwangerschap nog aangepast wordt, als blijkt dat het kindje voor ligt op de groei.

Deel Deze Pagina