@Wieweet Ik heb gehoord dat bruinverlies niks zegt. kan me wel voorstellen als je al eerder een mk heb gehad dat je je erge zorgen maakt. Ik hoop voor je dat alles goed is. Heb je binnekort weer een echo? Sterkte iig ermee.
Ja woensdag mogen we weer. Het moet dan wel gegroeid zijn. Het hartje hoeft niet persee te kloppen, maar als het hetzelfde eruit ziet als afgelopen donderdag dan is het foute boel. Ben eerder bang voor een MA dan voor een MK. Een MA is zooo gniepig...! Ik zal eens even mijn banner aanpassen
@kleur bloedverlies: bij mij was het echt superrood de eerste keer, de keren daarna donkerrood, beetje bordeaux ofzo. Het liep er echt uit, had van die enorme nachtmaandverbanden in en moest nog elk half uur vervangen. Het duurde steeds 2 dagen en dan was het weer over. En met 10 weken heb ik 5 dagen bruin gehad, echt vies!
surf verloor jij zulk bloed tijdens je zwangerschap? bij hoeveel weken? en had jij ook krampen erbij? groetjes mij.
Ik zou 21/10 een echo hebben, maar deze was afgezegd vanwege ziekte. Helaas nog geen zekerheid. De echo is nu pas 5/11. Ik heb er maar een testje op gewaagd, maar deze gaf negatief :x Heb wel vaker gelezen dat men later negatief teste en wel zwanger was.. dus ja.. Ben wel veel misselijk, en nog steeds erg moe. Afwachten maar op de echo, maar ga er vanuit dat ik niet zwanger meer ben
@Melanina zou ook nog kunnen, ondanks dat ik een hekel heb aan prikken.. Had dit keer een DAtest gehaald, maar lees net op sites dat deze onbetrouwbaar is.. dus misschien ligt t wel aan de test. Vorige week had ik een ClearBlue test gedaan, maar mislukt. De controlestreep was niet volledig, maar bij het resultaatvenster was wel een heeele lichte streep zichtbaar, met een aantal donkerblauwe puntjes voor de helft van die streep,(die dan misschien wel een echte donkere streep had moeten worden, maar aangezien de test niet helemaal goed was gegaan (te lang naar beneden gehouden denk) is die streep misschien wel niet gekomen) De eerste test gaf positief, maar die streep was wel licht. Een miskraam kan het denk toch ook weer niet geweest zijn, aangezien ik niet heel veel bloed ben verloren, geen stolsels heb verloren, en geen pijn/krampen heb gehad.
Weer een test gedaan vandaag, negatief..... Ga de echo afzeggen, ben dus niet zwanger, De eerste positieve test heeft me gewoon voor de gek gehouden..