bloedverlies, nu een echo, maar ben ws. pas 5 weken...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Liekliek, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekliek

Liekliek Nieuw lid

4 jan 2009
    3
    0
    0
    Utrecht
    Hallo meiden,

Vanavond moet ik voor een inwendige spoed-echo. Vanochtend verloor ik een helderrode bloedprop en afgelopen vrijdagochtend wat bruin bloed. Verder niks, dus het vloeide niet door.

Ik belde de verloskundige hierover en zij wilde me vanavond toch zien... alleen... ik lees overal dat er nog niet veel te zien is als je nog geen 6 weken bent. Ik heb een vrij onregelmatige cyclus (varierend tussen 28 dagen en 34 dagen, geen pijl op te trekken) en mijn laatste ongi begon op 26 november (paar druppels), waarbij het bij 28 november pas echt doorbrak. Vervolgens deed ik op 27 december een test die positief was. Mijn test op 24 december was negatief. Geen idee hoever ik nu ben dus... het zou een week speling kunnen hebben.

Ik ben heel bang dat we vanavond mogelijk onterecht niks zien. Of dat we niks zien omdat het weg is.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs,
    Liek

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    hallo hier links van de site kan je bij calculator uitrekenen hoever je ongeveer ben, verder zou ik geen informatie kunnen geven maar volgens mij kunnen ze als je 6 weken bent een hartje zien kloppen. heel veel sterkte en hopelijk goed nieuws

liefs Margot

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Als je nu een echo krijg is er denk ik nog niet veel te zien, zeker niet als je 5 weken bent. Ze zou kunnen zien of er wel of niet wat zit, maar verder zal er dan nog weinig over te zeggen zijn.

Sterkte!

4. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik kreeg een echo met 5,5 week en daarop was een soort doperwt te zien....haha zo noem ik t maar ff maar wel een kloppend hartje en verder zie je dan eigenlijk weinig,maar ze kunnen zeker wel zien of je zwanger bent ja of nee!

5. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Hoe is het gegaan meid? Duim voor je!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Met een inwendige echo is er waarschijnlijk al wel wat te zien, een zwangerschapsring of vruchtje. Met een uitwendige echo zie je nog niks, ben ik bang... Succes!

7. Liekliek

Liekliek Nieuw lid

4 jan 2009
    3
    0
    0
    Utrecht
    Joepie! Er was een soort rondje te zien met een stipje erin. Nog geen hartje, maar volgens de echoscopiste zag het er prima uit... Ze dacht dat ik nu 5w5d ben, maar volgende week maandag mag ik terugkomen voor een nieuwe echo. Daarna ga ik namelijk 2 weekjes op vakantie, dus misschien zie ik voor die tijd wel een piepklein hartje...!
    Ben super opgelucht (maar weet dat het alle kanten nog op kan, anyway, mijn gevoel is goed!)

Liefs en dank voor alle lieve reacties!
    Liek

8. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    mmm toch vaag zeg
    bij mij zag die niets.. ik was 5 w en 3 dagen... hij deed de echo zo snel dat ik er zelf ook niet veel van gezien heb. hij heeft niet eens over een erwt gehad.
    ja hier zit wat en dit kan bloed zijn. kom over 3 weken nog maar eens terug....
    en nu zit ik te wachten... om misschien dan te horen dat het toch een miskraam was

9. janina

janina Actief lid

hoi hoi

super dat het goed is, hier had ik ook een echo met 5 w en 6 d er was bij mij wel een hartje te zien en inderdaad een rondje met stipje, met 10 weken zat er een tweeling die nou alweer 3 maandjes zijn geweest hihi
    ik had heeel veel bloed verloren (ik had hiervoor een miskraam gehad) vandaar de vroege echo
    veel geluk

10. Liekliek

Liekliek Nieuw lid

4 jan 2009
    3
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje.... ik zou gewoon bellen en vragen om een echo voor volgende week! Het is ook hun plicht om jouw ongerustheid een beetje weg te nemen. Dus als een extra echo dat kan doen...
    Kom je bij het ziekenhuis op controle of bij de vk? Indien mogelijk misschien een andere zoeken? Het moet wel klikken natuurlijk...

LIefs en sterkte, duim voor je`!

11. Niet meer actief

In dat stadium kan het zoooo verschillen allemaal. En ook 2 dagen maken dan heeeel veel verschil!
    Zal me niet al te veel zorgen maken als ik jou was hoor.
    Je krijgt vast je kindje te zien net als Liekliek

Deel Deze Pagina