Maandag Gyn en pretecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door vergo, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Maandag ga ik voor het eerst naar de gyn, ik ben best een beetje nerveus daarvoor. Zal hij een echo maken weet iemand dat?

S'avonds krijgen we een pretecho daar ben ik ook heel benieuwd naar hopenlijk gaan we te horen krijgen wat het wordt.

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    veel plezier met de pretecho :D

3. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Bij mij deed ze wel een echo gelijk.. Maar niet altijd hoor. Waarom ga je zolaat pas voor de eerste keer eigenlijk? Of was je eerst bij een verloskundige?

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopelijk krijg je een echo bij de gyn. Ik denk dat als je gewoon voor controle komt je geen echo krijgt maar misschien is dat per z'huis verschillend. Bij ons in ziekenhuis moet daar namelijk aparte afspraak voor gemaakt worden.

Veel plezier met de pretecho. Hoop dat jullie het geslacht mooi in beeld krijgen :)

5. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    Ik ben ook bij de verloskunde, maar door vroeggeboorte bij mn tweeling in april die ik ook helaas ben verloren loop ik bij beide.

6. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hoi Vergo,

Het zou natuurlijk geweldig zijn als je een echo krijgt,maar ik denk dat ze alleen gaan voelen.

Maar sávonds krijg je je pretecho,dan kan je je kleintje lekker weer zien.

Gaat het allemaal goed met je?
    We lopengelijk op,morgen ook alweer 18 weken.
    Wat gaat het ineens hard he?

Liefs Kareltje

Sucses morgen bij de gyn en natuurlijk heel veel plezier bij de pretecho

7. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik hoop dat je de echo ook bij de gyn hebt. Dan heb je twee echo's op een dag!

Heel veel succes! Laat je het nog even weten?

8. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    Nou inderdaad twee echo's op een dag hihi, het was helemaal te gek. Zometeen weg voor de pretecho.

Kareltje spannend he en het gaat heel erg snel vondt ik ook al. Ik voel me goed ben alleen al minder gaan werken omdat mn bloeddruk veel te hoog is en mn werk gever denkt goed mee gelukkig. Ik moet al om de drie weken naar de gyn en om de 4 weken naar de vlos dus heel veel controles maar daar voel ik me alleen maar beter door.
    Hoe gaat het met jou voel je je goed?

9. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hoi Vergo,

Ennnnnnnnnnnnnnn hoe was het vandaag?
    Ik hoop dat jullie genoten hebben vandaag.

Inderdaad wel fijn dat je een werkgever hebt die meedenkt.
    Ik zit sinds onze laatste icsi poging op kantoor(voorheen liep ik tussen de gedetineerde)dus ze denken na veel zeuren ook eindelijk mee.

Ik voel me sinds een paar weken super,blijf wel moe maar de rest van de kwaaltjes zijn weg gelukkig.
    Enne ik begin al een aardige buik te ontwikkelen.hahahahh
    Ben er trots op!

Liefs Kareltje

10. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    Haha ja ik ook je begint het nu echt te zien leuk he.

Nou de pretecho was geweldig en het liet alles zien behalve het geslacht. Het zat te duimen en je zag zn vingertjes en teentjes en vingerkootjes heel erg goed. Ze hebben een half uur lopen zoeken naar het geslacht eerst zeiden ze een jongen maar later zagen ze niets meer dus ze durfde het niet met duidelijkheid te zeggen. Nu afwachten op de 30ste de 20 weken echo.

11. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Geweldig nieuws toch.

Jammer dat je het geslacht niet weet,maar bij de 20 weken echo krijg je vast nog een kans.

Ik heb trouwens een buikfoto in mijn album gezet

12. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    Mooi buikje je begint het al goed te zien, ik ben wat steviger dus ik had al een buikje maar het begint nu keihard te worden hihi. Ik zal binnenkort eens mn eerste foto maken.

Deel Deze Pagina