Bloed verlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Namosae, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Namosae

Namosae Lid

8 jul 2010
    79
    0
    0
    Dag dames,

Sinds zaterdag heb ik bloedverlies. Vandaag is het helder rood en iedere keer bij het plassen veeg ik bloed. Ik ben denk ik 4 weken zwanger. Heeft iemand ervaring hiermee?

Liefs Siham

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    heh wat vervelend. Altijd schrikken als er ineens bloed is he. Maar het hoeft niets te betekenen, er zijn hier genoeg meiden die bloed verliezen en dat er dan toch een gezonde baby is. Dus helaas zal je moeten afwachten. Lees wat andere verhalen door, misschien helpt dat een beetje.

Dikke knuffel,
    Miek

3. Chrizzy

Chrizzy Lid

16 apr 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Da's schrikken!

Ik had het helaas ook maar wel als voorbode van mijn miskraam.

Het begon bij mij ook met bruine afscheiding, daarna werd het rood en wat meer (nog wel inlegkruisjes werk).
    In het begin extra echo (inwendig) in het ziekenhuis gehad, daar was alles nog goed met de kleine. Er werd geen oorzaak gevonden voor het bloedverlies.
    Schijnbaar gebeurd het heel vaak en is er niks aan de hand.

Bij mij bleef het bloedverlies aanhouden (ongeveer 3 weken in totaal) en kreeg ik nogmaals een echo (uitwendig), toen bleek er geen leven meer te zijn. Wonder boven wonder kreeg ik diezelfde avond een miskraam.

Ik hoop voor je dat het over gaat en dat jullie hummeltje gewoon gezond is! Als ik jullie was zou ik echt een doorverwijzing voor een inwendige echo in het ziekenhuis aan vragen bij de verloskundige, dit is er een goede rede voor.

Heel erg veel sterkte en succes!

Liefs...

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook bloedverlies gehad. Het was helder rood zoals bloed hoort te zijn. Bij mij kwam het door een grote boodschap. Waarschijnlijk teveel druk gezet. Hierdoor is een adertje geknapt. Ook ik was verschrikkelijk bang dat het niet goed zou zitten. Dit was ong. met 6 weken. Maar wonder boven wonder was met de echo van 10 weken alles goed. Met 13 weken opnieuw bloedverlies. Was op vakantie in italië. Dan gaat het gelijk weer door je hoofd, Nee toch, het zal toch niet nu gebeuren. Er kwam een klein stolseltje vrij, en dat was het en het bloedde stopte. Kennelijk was op de plek waar het adertje was geknapt een stolseltje gaan zitten die eruit moest.

Nu heb ik een zoon van ruim 5 maanden oud. Het hoeft fud niet altijd fout te wezen als je bloed verliest. Hoop voor jou dat het allemaal goed gaat komen.

Dikke knuffel!

5. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    Helaas...bijna had ik de 12 wkn echo...maar gisteravond had ik wat bloedverlies.Ik belde de nightcare en ze vertelden dat het misschien met de innestelling te maken zou hebben..ik dacht dat kan niet want ik ben al 11wkn...
    Daarom vandaag naar ziekenhuis gebeld en ik kon vandaag komen voor een echo..daar bleek dat het hartje niet meer klopte..echt klote..het mupje is niet meer gegroeid sinds 7wkn en 2dgn....Pffff het was ook te mooi om waar te zijn! Nu maar wachten totdat het afkomt..

6. Namosae

Namosae Lid

8 jul 2010
    79
    0
    0
    Dag dames,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb gisteren helaas een miskraam gehad. Heel erg pijnlijk. Ik ben er heel erg verdrietig van meiden. Maar goed is nu eenmaal gebeurd!

Liefs Siham

7. pally

pally Niet meer actief

Getsie, Heel veel sterkte meiden....

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    jeetje meis, wat vervelend zeg!!
    heel veel sterkte,...! dit is iets wat tijd nodig heeft, en probeer er je hart goed over te luchten, zodat je het een plekje kunt geven,...
    sterkte!!

9. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Heel veel sterkte en neem de tijd voor jezelf. Ik weet dat het echt niet in de koude kleren gaat zitten. Wel dat je je lichamelijk over een paar weken beter gaat voelen, dan zijn de hormonen uit je lijf. Liefs en heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina