Heeeeey meiden... Na maanden van onderzoeken bij mij...hebben ze nu mijn mannetje zijn dingen gecontroleerd en dit blijkt foute boel te zijn.. Geen 1 spermacel is er gevonden...0 komma 0 helemaal niks dusss Jullie begrijpen het ..... het is dus even rustig aan deze kant.. We worden nu door gestuurd naar het VU ziekenhuis... dus dat maar afwachten... Liefs Sabrine
In het vruchtbaarheidstopic is ook iemand die hetzelfde heeft. Misschien fijn voor je om met lotgenoten te praten. Ik zal zo de link even voor je opzoeken. Heel veel sterkte met dit nieuws!
hey sabrine. vervelend is dat, he, zulk nieuws. balen. wij zijn daar ook geweest, het krijgen van zo'n bericht. maar...er is tegenwoordig zoveel mogelijk! hopelijk kunnen ze jullie helpen. wanneer kunnen jullie terecht in het vu?
We hebben gisteren een brief gekregen en nu worden we binnen een week gebeld.... Hoe gaat dat eigenlijk....zo een onderzoek? Liefss
toen bij ons ( bij mijn man dan ) slecht/zwak zaad werd geconstateerd, moest hij nogmaals zaad inleveren voor beter onderzoek en mogelijkeheden om bevruchting mogelijk te maken. dat zal helaas bij jullie dus niet gebeuren . daarna deden ze bij mij eigenlijk niets, omdat ik erg regelmatig was met mijn cyclus. bij ons werd het meteen ICSI, en daarmee zijn we over een dikke maand aan onze laatste poging toe. qua onderzoeken onderzoeken ze eigenlijk gewoon alles wat ze kunnen. het grote nadeel is alleen: wat wachten op uitslagen heel veel sterkte sabbelkip
Hè bah! Wat rot voor jullie. Ook vooral voor je mannetje natuurlijk. Veel sterkte en ik hoop dat jullie een andere weg kunnen vinden. Succes! Liefs Janneke
ik hoop echt voor jullie dat ze iets kunnen doen, maar geef de moed nog niet op, want er is er maar 1 nodig! wij zouden 5 jaar geleden geen enkele kans hebben om spontaan zwanger te worden, zo slecht waren de herhaalde onderzoeken bij mijn lief, maar wonder boven wonder: ik testte drie dagen na die vreselijke uitslag positief de kwaliteit van het zaad kan ook echt elk moment verschillen. ik duim in ieder geval voor een goede uitkomst, liefs judibi
Het kan te maken hebben met de toevoer, een spatader op de balzak, niet ingedaalde balletjes vroeger, etc. Tegenwoordig kunnen ze proberen met tese en pesa zaadcellen te verkrijgen. Hoe het precies zit, weet ik niet, maar er zijn mogelijkheden.
He, wat naar voor jullie! Veel sterkte met dit nieuws te verwerken,en ik hoop dat er goede mogelijkheden zijn voor jullie om alsnog een kindje te krijgen! (Beetje knullig neergezet, maar ik weet er niet veel van )
@Sabrine/Sabbelkippie; He bah, dit is inderdaad niet het nieuws wat je zou willen krijgen... wil jullie heel veel succes wensen de komende periode! Xx QueenBee/QueenieKippie
Sabbelkippie, wat een vreselijk nieuws om te krijgen! Ik heb hier echt nul komma nul verstand van dus hoe het verder zal verlopen voor jullie zou ik niet weten maar voor jou en je mannetje in ieder geval heel veel succes en sterkte!
Oooh allemaal heel erg bedankt lievies....Ik was even weg en zoveel lieve reacties.... Bedankt.. Liefs Sabbelkippie
Heel veel sterkte met die vervelende nieuws. Hoop en duim voor jullie dat er met eventueel wat hulp toch een wondertje mag komen. liefs vruchtje