Hallo allemaal, Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan, omdat ik al een paar dagen het gevoel heb dat ik zwanger ben. Ook mijn temp blijft aan de hoge kant. Morgen moet ik eigenlijk ongesteld worden. Ik had de test uit de urine gehaald, neergelegd, in de tussentijd mijn lenzen in gedaan, gekeken, en ik zag niks, heb de test weer neergelegd, en ben naar benden gegaan. Een half uur daarna ben ik weer naar boven gegaan, en toen stond er een heel vaag streepje, maar toch duidelijk zichtbaar. Op de verpakking staat: aflezen na 5 min. en binnen 15 min. De eerste keer was ik dus veel eerder als 5 min, na een minuutje zelfs al, en de 2de keer dus na ongeveer 30 min. Wat vinden jullie? Mijn idee is, er kom toch nie zomaar een streepje? Ga het morgen nog eens proberen, maar wilde graag even weten wat jullie ervan vinden Alvast bedankt! Meliske
Bedankt voor jullie antwoorden. lisa, Heb geen foto,als mijn dochtertje dalijk in bed ligt, zal ik er wel een maken. bootsy, het streepje heeft dezelfde kleur.
ja idd, het streepje is echt duidelijk zichtbaar, maar hoop alleen niet dat het streepje niet telt zeg maar, omdat ik te laat keek... Pfff wat duurt het nu lang totdat het morgenvroeg is
zo ik vindt hem heel duidelijk eerlijk gezegt! ik zou zeggen dat je zwanger bent! mag ik vragen waar je last van heb? xxx
dat is idd een duidelijke streep.....ik had nog een keer getest en dan stug bij de test blijven zitten haha maar ik ben vrij ongeduldig....succes het ziet er goed uit in elk geval .....
je bent gewoon zwanger meid ! is een duidelijke streep en zeker geen indroogstreep ik heb 9 dagen na mijn ei getest ( dus 5 dagen voor NOD) en het streepje kwam pas na 10 minuten ofzo ipv binnen de 5 minuten ( zie album) ik was super onzeker en er toen nog 2 gedaan en daarbij duurde het ook langer als de afleestijd.. de dag erna was de digitale CB positief en nu 1 dag voor NOD wordt de test binnen 5 minuten positief! dus zal vast goedzitten meiss alvast gefeliciteerd p.s ; ik teste zelfs met middagurine donkerder en beter als met ochtendurine, nu nog steeds zelfs.. dus denk wel dat je er nog eentje kunt wagen, of zelfs de gewone CB digitale zal het al wel doen, die met conceptieindicator kan je zelfs al 4 dagen voor NOD gebruiken.. liefs Daantje
gimena, ik heb een wee-ig gevoel in mijn onderbuik. Heb 2 kindjes, dus ik voel me echt zwanger. Kan niet beschrijven hoe dat voelt eigenlijk... Ook doe ik tempen iedere morgen, en normaal gaat mijn temp een dag voor de menstruatie al omlaag, nu blijft ie hoog. erlida, hihi ik zat er vanmorgen ook aan te denken om nog een test erachteraan te doen en er bij te blijven, maar moest om kwart voor 9 met mijn dochtertje bij de huisarts zijn, dus had geen tijd. hihi morgen voreg nog maar snel eentje. daantje, ja he, de streep is wel duidelijk. kan me ook niet voorstellen dat er een streep kotm te staan als er geen hcg in de urine zit. Jij ook gefeliciteerd he! Worden we samen oktober 2009 mama's! Wat houd die conceptie indicater op je test dan in?
als dat niet zwanger is dan weet ik het niet meer! Ben jaloers op je streep meid! hahaha ik denk dat ik je voorzichtig ga feliciteren met je zwangerschap!
@daantje22, ik zie net dat jij ook zwanger bent! Gefeliciteerd meid! Toen ik je laatst mailde was er nog niks aan de hand.... oh leuk meid, geniet ervan!
een wee-ig gevoel dat je ongesteld moet worden? want ik heb zo gevoel na me eiersprong gehad en nu nog steeds! en pijn in me liezen wat na me boven beneden en heupen straalt. ik vindt echt dat je test positief! alvast een voorzichtige Proficiat xxx
Dankjewel Miss Dior , hoe is het nu met jou? @ Meliske de conceptieindicator geeft aan hoelang je zwanger bent als er 1-2 komt te staan dan ben je tussen de 3 en 4 weken zwanger ( nog voor je NOD dus) of er komt 2-3 (tussen 4 en 5 weken zwanger) of 3 + te staan.. die test kan je al 4 dagen voor je NOD gebruiken en stelde me zeer gerust na mijn kv testjes die niet helemaal binnen de afleestijd verschenen liefs Daantje
miss dior, dank je! Hoop dat het deze maand voor jou ook raak is! gimena, ja het lijkt inderdaad wel een beetje of je ongesteld moet worden. Hele lichte krampen. Ik had het vanaf de 3de dag na de eisprong. Hoop voor jou dat het ook een goed teken is! daantje, ok! bedankt voor de info! Misschien dat ik vandaag ook maar is van zulke testen ga halen
Jah goed hé, moet bijna bevallen Geintje.... ben nu in behandeling bij een gynaecoloog, ik moet nu komende vrijdag gaan om bloed te prikken, ze gaan kijken of ik deze maand ga ovuleren, en dan moet ik volgende week vrijdag weer terug voor weer een bloed test.... hierop kunnen ze dan een eisprong vast stellen. Had al inwendige echo gehad, zag er allemaal prima uit gelukkig en we konden al zien dat de eierstokken al heel veel eitjes had die flink aan het groeien zijn, dus ben benieuwd! Heb komend weekend eisprong. Afgelopen maand een cyclus gehad van 41 dagen, normaal zit ik tussen de 28 en 31 dagen, dus die was erg lang, en geen eisprong gehad... ons voor nop verheugd en hoop gevestigd.
ik hoop het ook zo...heelde tijd maalt erin me hoofd ik ben zwanger neej dat ken niet haha. maja nu zit er wat anders in me hoofd me vriendin der vliezen zijn gebroken. dus rijd zo haar kan op. en dan ma wachten
maar een test bij de HA kost 12 euro , kan je beter zelf een test doen toch? en het is eigelijk al een duidelijke streep, misschien zit je alleen nog voor je NOD en komt de streep daarom was later net zoals bij mij.. als ik nu test dan komt de streep er binnen 2-3 minuten