dag meiden, Ik heb in de afgelopen maanden alle verschijnselen wel eens gehad door stevig ontpillen maar toch... heb op 22 augustus mijn ei gehad (weet ik zeker door temp en ovu test) en sinds 2 dagen echt opvallensd aanwezige ongi pijn/ gevoel. Vind moeilijk te omschrijven, van die krampjes/ uitstralingen die je vlak voor je ongesteldheid hebt. Soms wat prikjes rechts. We hebben heel goed geklust (zie temp kaartje Meestal voel ik rond deze periode van mijn cyclus helemaal niets. Zegt dit iemand wat? dank!x
De 1e ronde had ik het ook, helaas vmk ! Nu heb ik het weer. Dus bij mij was het idd een symptoom. Wanneer ga je testen?
Het kan.. Ik kreeg na een paar dagen ook een wazige buikpijn. Op ongeveer de plek van ongipijn, maar een stuk lichter en iets meer steken dan echt kramp die ik normaal had. Heel subtiel, maar toen wist ik al genoeg (ronde 1 ). En inderdaad na 16 dagen posi getest.. Hoop het ook voor jou!
ik heb nu precies hetzelfde, een paar dagen geleden waren de krampen heel erg met zelfs een paar druppeltjes roze verlies en erna een paar druppeltjes bruinverlies. en de krampen zijn wel nog steeds aanwezig maar in mindere mate en af en toe felle steekjes onde rin me buik en soms liezen. heel apart allemaal. vraag me af of een zwangerschap ook gepaard kan gaan met behoooorlijke krampen van te voren. hoop voor iedereen op goed nieuws!
Ik heb het 2 keer gehad en was 2 keer zwanger, was ervan overtuigd bij de eerste dat ik te vroeg ongesteld zou worden. Maar nee dus.
Ik heb die steekjes vorig weekend gehad! zou het dan toch?! Ik ben de 13e volgens mij voor het laatst ongi geworden, heb een cyclus van ongeveer 31 dagen (daar ga ik vanuit) weet niet precies wanneer mijn ei is geweest... het was óf toen die steekjes er waren, of het is al eerder geweest... ik denk het eerste, of niet? pffff... *heb nu ontzettend zere borsten en tepels, wat is dit toch?*
Heey, Ik had dit inderdaad ook en veel heviger dan wanneer ik ongi moest worden. Test was idd positief. Ben nu 14w zwanger, het kan dus echt erbij horen! succes! Groetjes
Ook ik heb er last van. Heb afgelopen maandag mijn ei gehad en sindsdien erg last van krampjes en gerommel in de buik (kan natuurlijk ook tussen de oren zitten). Ik kan vanaf 6 sept pas testen dus ik moet helaas nog even geduld hebben.
Dank voor alle reacties! Wordt wel hoopvol van als ik dit zo lees Probeer maar nergens vanuit te gaan. Heb mijzelf al te vaak teleurgesteld. Maar inm ijn achterhoofd zegt een stemmetje dat dit wel anders is. nooit eerder dit gevoeld zo. Nog iets, gisteravond met plassen voor slapengaan. Voelde ik iet sgeks, in wc waren 2 witte propjes met plassen meegkomen. Herkend iemand dit? fijne dag!
dit is de juiste omschrijving voor wat ik voel in mijn buik. Mijn NOD is 5september, mocht ik niet ongesteld worden wacht ik eerst een aantal dagen.
ik heb hetzelfde! gister heel hevig! nu nog lichtjes. dacht zelf aan een innesteling. me nod is zondag. en ga maandag testen als het nog nodig is. xxx sky
hi! Ik dacht ook aan innesteling. Dacht echt dat ik paar dagen na ei al ongi zou worden. Had 22 mijn ei, 26ste begon pijn, duurde 3/4 dagen. Sindsdien siirt steken voral rechts, trekkerig. Verder heb ik sinds gister ook met vlagen branderige tepels. Normaal heb ik 2 dagen voor nod allang heel erg opgezette borsten... afwachten maar... hoe ist met jou? lfs
Heb er zelf ook last van! Had eerste paar dagen zo af en toe wat krampjes, maar nu de laatste 2 a 3 dagen is het bijna de hele dag door dat ik ze wat voel. Lijkt ongi maar dan zonder bloed! (behalve sinds vandaag bruinverlies dus vrees dat ik uiteindelijk toch ongi ga worden... Heb het normaal altijd een 5 tal dagen voor ik ongi moet worden) Had wel een innestelingsbloeding op 3 en 4 DPO en heb ook een dipje gehad, dus heb toch nog een ietsie pietsie hoop.
Ja ik had bij de zwangerschap van mijn dochertje deze klachten ook. Maar nu had ik ze weer en bleek ik niet zwanger, vandaar dat ik schreef, vals alarm Heb jij nog niet getest ?
Heb het ook al bijna elke cyclus, maar niet zo lang dat ik me kan herinneren (de hele dag bedoel ik dan) Zullen zien hoe het deze maand zit he...
@Tatlim, nee heb nog niet getest. Durf niet en wil ook even afwachten. Borsten zijn iets voller (maar heb ik altijd als ik ongesteld moet wprden), beetje gevoelig. HEb sluimerend ongi gevoel, maar toch iets anders, meer met steekjes aan de zijkant. Ik hoop het zo, mijn temp is nog hoog (zie kaartje) Maar ben1x eerder overtijd geweest en werd beetje depri van nega testen. Was waarschijnlijk door extreme stress op het werk. ik duim en ga pas met 1 week overtijd testen. x