Bloedverlies op 7dpo - Help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MommyOwl, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Toen ik gisterochtend (7dpo) wakker werd en naar de wc ging, vond ik behoorlijk wat bruine afscheiding bij het afvegen. Dit werd in de loop van de dag minder. 's Avonds had ik last van menstruatiekrampen en toen ik naar de wc ging was mijn wc papiertje helemaal rood! :$ Ik schrok me kapot! De hoeveelheid rood leek een beetje op wat je vlak voor een menstruatie krijgt wanneer die begint door te zetten. Ik ben gaan slapen, en vanochtend (8dpo) vond ik alleen weer een beetje bruin. Mijn temperatuur doet ook vreemd, want zowel gister als vandaag zit mijn temperatuur precies tussen mijn normale pre-ovulatie en post-ovulatie waardes in...:(

Ik ben zo bang dat mijn menstruatie doorzet nu. Dan zou ik een hele korte lf hebben ineens, echt vreemd. Ik hoop natuurlijk dat dit een innestelingsbloeding is, maar ik vind het verdacht dat mijn temperatuur dan niet hoger is.

Wat moet ik hiervan nou denken? :( Mijn luteale fase is altijd 14 dagen en ik heb overduidelijk (zoals elke maand) mijn eisprong gevoeld, dat was op de 18e. Wel heb ik vaker last van spotting voor mijn NOD, maar ik heb nog nooit zóveel zó vroeg gehad.

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Pfffoe ook spannend mommyOwl!! Zou natuurlijk innesteling kunnen zijn he, dat vanaf nu je temp gaat stijgen. Ben erg benieuwd!

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Maar je temp is niet gedaald? En wel hoger dan normaal?
    Dat wat in de gaten houden dan! Innesteling kan ook wat op menstruatie lijken maar is meestal minder. En als je zegt dat je altijd dezelfde lf hebt dan denk ik niet dat het je menstruatie is hoor! Innesteling kan ook even pijn doen he!
    Als alles nu wat anders is is er mss wel een kans op zwangerschap he, dat hoop ik tenminste echt voor je!

Vind het wel een beetje raar om te lezen hoor, bij mijn mk kreeg ik ook bloedverlies bij het opstaan en dat minderde na een dag en plots kreeg ik hevigere buikpijn en ook plots meer bloed plus vruchtje! Dus is even een dejavu dat ik lees :( maar jij bent normaalgezien nog niet zwanger dus ga je geen schrik aanjagen hihi!
    Gaat bij jou gewoon een goede reden hebben ;) duimduim!

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Wij zitten precies in het zelfde schuitje ik had ook de achttiende mijn ei.. En gister avond en vandaag nog een beetje bruin roze afscheiding... En idd krampjes zou idd erg vroeg zijn voor menstruatie....

5. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Intussen is mijn temp weer mooi hoog, namelijk mijn normale (avond)post-ovulatie waarde. Vandaag overdag nog een klein beetje (licht)bruin steeds bij afvegen, maar niet veel. Wel veel last gehad van menstruatie-achtige krampen, vooral nu 's avonds.

Vind het erg spannend allemaal: bloeding, krampen en temperatuurdip (die gelukkig nu weer hoog is, dat scheelt)... Heeft iemand anders dit ook gehad? En bleek dit bij jou achteraf symptomen van een innesteling?

6. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik heb nooit getemperatuurd maar bloeden en krampen heb ik ook gehad.. Toen bleek ik zwanger te zijn! Ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld ging worden toen, het was eigenlijk best wel veel bloed, het leek op een menstruatie die niet door wilde zetten. Het heeft bij mij toen een dag of 4 geduurd, op en af. Volgens mij ook ineens een dag niet en toen de volgende dag wel weer. Weet het niet precies meer want ik hield het bij in een app en heb inmiddels een nieuwe telefoon.. Spannend hoor, ik ga voor je duimen!

7. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik heb geen temperatuur dip gehad....

8. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb nu al drie dagen licht bloedverlies en had gisteren de eerste positieve test in handen ;) de huisarts zei dat het waarschijnlijk de innesteling is bij mij... mijn temp blijft ook stijgen, maar ik vind het nog wel erg spannend! Succes, hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt!

9. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Pff spannend zeg Mommyowl, hoop inderdaad dat het innestelingsbloeding is, ik duim voor je!

10. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Gefeliciteerd! :)

11. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ja ik heb dat gehad en bleek op 10 dpo zwanger te zijn. En dat tempratuurdip kan duiden op een innestelingsdip..klinkt verder ook erg als een innestelling. Nu maar wachten en duimen ;)

12. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Thanks!! :)

13. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Op 6 dpo (geloof ik) best wel echt bloedverlies, zoals een menstruatie. Alleen maar een paar uur, en daarna nog 2 dagen bruinverlies. Temp dipte ook licht (van 37.0 naar 36.8) op de dag van het eerste bloedverlies. Hopelijk betekent het bij jou dus ook een zwangerschap!
    Kan anders ook tussentijdse (onverklaarbare) bloeding zijn, lichamen doen soms rare dingen... :)

14. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Meiden, bedankt voor al jullie reacties!
    En het bleek bij mij inderdaad om een innestelingsbloeding te gaan, want ik ben ZWANGER! Vandaag (10dpo) CB 1-2wk :D

15. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd meid :D geniet er heerlijk van

16. Elsbeth82

Elsbeth82 Actief lid

1 dec 2013
    116
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb een vergelijkbaar verhaal, wat denken jullie?!
    Normaal cyclus rond de 28 dagen
    Ronde 1 zwanger, helaas mk na 8 wk
    Ronde 2: ms na 34 dagen, wel lastig te bepalen na mk
    Ronde 3 bij cyclus 28 dagen, nod 7/12. Nu op dag 20, 21,22 iets bloedverlies (niet in wc, alleen bij afvegen, niet echt bloed en niet bij elk toiletbezoek) en iets duizelig. Vanaf 17/11 tm 27/11 om de 2 a 3 dagen sex. Innesteling of iets anders?! Geen idee of ik uit moet gaan van normale 28 dagen cyclus of 'nieuwe' 34 dagen?! Zou dit innestelingsbloed kunnen zijn, en hoe groot zijn mijn kansen op een pos zwangersschapstest volgende week?
    Alvast bedankt voor de info :)

Deel Deze Pagina