Hoi, Even mijn verhaal in t kort: na twee gezonde kindjes (eerste in ronde 1 zwanger, tweede in ronde 3), half november een missed abortion gehad na 11w 4d, twee keer misoprostol en een hysteroscopie achter de rug. De eerste keer eisprong na de MA konden we niet benutten omdat de hysteroscopie nog moest komen. Tweede keer kon wel maar perongeluk niet heel goed benut, heel frustrerend! Anyway, nu zit ik dus in de wachtweken na die keer. Verwacht vrijdag m'n menstruatie, hoewel ik ook niet weet of m'n cyclus weer is als voorheen. Lijkt wel het geval te zijn. Ik trok vorige week nog wel, leuke spanning zeg maar, maar sinds gister heb ik echt een menstruatiegevoel waardoor ik heel bang ben dat t niet gelukt is. Zit continu te denken en te piekeren, internet af te struinen etc, word er gek van! Een vroege test heb ik wel in huis maar twijfel of ik die wil doen...als die positief is zegt dat nog niks natuurlijk. Maar dat afwachten! Man! Ik vond het hiervoor al moeilijk, maar nu na m'n MA helemaal erg! Ik weet dat er genoeg meiden al veel langer bezig zijn en misschien nog helemaal geen kinderen hebben, wil niemand voor t hoofd stoten oid, maar wel ff m'n verhaal kwijt Groetjes!
Kan het me wel goed voorstellen hoor. Wij zijn er nog niet heel gericht mee bezig. Wel bewust gestopt met de ring, maar dit is pas de eerste ronde voor ons 2e kindje. Krijg er helemaal de kriebels van als k eraan denk...heerlijk nog zon frummeltje erbij Maar we gaan er niet vanuit dat t weer zo snel gaat als boj de eerste (ronde 3) Nou is maandag 4jan mijn NOD en inderdaad toch vindk het stiekem best lastig.... maar? We keep it cool jij ook succes!
Ik snap je helemaal zobijzonder.. Wij zitten pas in ronde3, maar de dagen voor de NOD duren voor mij ook steeds lang.. Succes, ik duim voor je!
Ik begrijp je. Bij ons derde kindje was ik er net zoveel mee bezig als met de eerste twee zwangerschappen, al was ik wel veel optimistischer gestemd omdat we al 2 kindjes hadden en dus vrij zeker was dat de 3e ook wel zou komen. Als ik dan ongesteld werd vond ik dat wel even jammer, maar was ik niet heel teleurgesteld. Het is belangrijk om dat voor ogen te houden, dat als het deze maand niet lukt het geen ramp is. Je kan prima zwanger worden dus verheug je er maar gewoon op dat je heus wel weer een positieve test in je handen krijgt! Het klinkt misschien wat simpel, maar ik bekeek het vaak zo: je hebt al een vakantie geboekt maar je gaat nog niet... maar je kan al wel genieten van de voorpret. Dus als ik een babytje zag, of lieve babykleertjes en -spulletjes dacht ik niet: Oh ik ben nog niet zwanger, wat erg! Maar meer: Dat mag ik straks ook weer vasthouden/kopen! Ik weet het niet precies, maar was ongeveer in ronde 4 zwanger van de 3e. Ik hoop dat dat je helpt.
Hoi, Dank je wel, die positieve instelling had ik eerst wel en nu soms ook nog, voornamelijk na m'n menstruatie als we er weer voor kunnen gaan. Net een test gedaan en die was negatief, heb gewoon zitten janken. Ik weet dat het in theorie nog niet lang is dat we bezig zijn (vanaf juli), maar door alles rondom m'n MA ervaar ik het veel zwaarder en emotioneler. Bovendien word ik bijna 35, wat me ook niet hoopvol stemt. Nu dus even in depri bui, hoop er volgende maand weer goed in te kunnen staan.!