Hoeveel dagen na eisprong testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door morgaantje, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Hoi hoi,

Heb even hard jullie wijheid nodig :)
    Heb het idee dat ik vorige week mijn eisprong heb gehad had namelijk lichte steekjes en na toilet bezoek behoorlijk wat rekbaarslijm (dit was trouwens eenmalig). Dit was nog voor het weekend.

Nu had ik maandag een druppel oud bloed en dinsdag en woensdag iets meer (oud bloed) maar nog steeds echt heel weinig. Vanaf gisteren middag heb ik nergen last meer van.

Zoals jullie kunnen zien hebben ik de laatste twee rondes lang op de :evil: :evil: moeten wachten dus het kan nu ook best zijn dat het nog een beetje ontpillen is. Ergens denk/hoop ik dat het niet zo is omdat ik voordat ik aan de pil ben gegaan ook altijd lang moest wachten op de :evil: :evil:.

Nou vraag ik me af wanneer ik zou kunnen gaan testen? Mijn nod datum is gebaseerd op mijn laatste cyclus.

Zijn er meiden die mijn verhaal herkennen en mss meegemaakt hebben en zoja na hoeveel dagen kregen jullie een postitieve test?

Liefs,
    Morgaantje

2. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    hmmm heb net niet zo goed gekeken zie dat er wel een topic van is.

Maar ben toch benieuwd of er meiden zijn die willen reageren als ze het ook hebben meegemaakt.

3. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Bloedvlies (Bruin) is weer begonnen..... BAlen wat is het toch? Mss gewoon mijn ongie?

x

4. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Heel gesprek met jezelf, hihihi

We hoeven geen antwoord meer te geven dus.

Sterkte en succes met de volgende ronde

5. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    hihi dat is het idd wel geworden ja.... :)
    Maar heb toch zeker niet het idee dat dit mijn ongie is daar is het te weinig voor (en te bruin of hebben meer daar last van?)

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Zie ander topic hier! ;)

Suc6!

Groetjes Marjo

Deel Deze Pagina