Bloedverlies, opbeurende woorden nodig!

Discussion in 'Zwangerschap' started by JoyofLiving, May 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Lees je topic nu pas! Wat fijn dat je een echo hebt kunnen krijgen en dat het echobeeld overeen kwam met de verwachtingen. Dat is super! En wat bloedverlies betreft: het kan echt. Echt! Je bent de eerste vrouw niet met bloedverlies in haar zwangerschap, en bij velen ging het gewoon goed! Ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe en een hele mooie baby!

2. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

May 6, 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Ik heb meerdere miskramen gehad en deze begonnen met bruinverlies.ben nu 10 weken en heb bruineverlies gehad op de momenten dat ik normaal gesproken ongesteld was geworden.bij mijn miskramen hield bruinverlies niet op.en bij deze zwangerschap stopte het na 1 of 2 dagen.nog steeds zwanger dus naar mijn idee is het wel oke als het bruin stopt

3. Zolief

Zolief Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Ik heb het 2 weken lang gehad. Week 5-7. Daarna was het over. Ook met wat kramp gevoel.

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Meiden, het is game over. Begon gister avond meer te bloeden en vandaag lijkt het op een menstruatie. VK gebeld en zij zegt dat ik er vanuit kan gaan dat het een miskraam is.

5. emmaa

emmaa Actief lid

Oct 19, 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Krijg je nog wel een echo?

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    He getver wat balen!!!:(:(
    Sterkte!

7. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

Feb 13, 2008
    1,089
    1
    38
    Nederland
    Sterkte joy!

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Dankjewel. Volgende week woensdag krijgen we nog een echo om te kijken of alles eruit is.

Share This Page