bloedverlies overgegaan in bruinverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sofie0306, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie0306

sofie0306 Nieuw lid

15 jun 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik ben 5 weken en 2 dagen zwanger. Afgelopen woensdag stond ik op en had ik enkele druppeltjes bloed op mijn inlegkruisje. In paniek ben ik naar de spoedgevallen gegaan. Dat is ook het enige bloed dat ik heb verloren. Later heeft de gynaecoloog een echo gemaakt. Er was enkel een vruchtzakje van 6mm te zien. (wat normaal moet zijn). Hij zei dat ik nog niet moest panikeren en dat het nog een innesteling kon zijn. Toch heb ik op 4 weken ook al innesteling gehad. Ik heb bij dit verlies ook geen buikpijn gehad. De 2 dagen hierna en vanochtend nog heb ik bruin slijmverlies met bruine puntjes. Nu ben ik nog steeds bang. Mag ik nog hoop hebben met dit bruin verlies of wijzen die puntjes op afsterving van het vruchtje? Wat mij ook zorgen maakt is dat ik 10 dagen menstruatiebuikpijn had, wat schijnt normaal te zijn, en sinds mijn licht bloedverlies heb ik ook dat niet meer. (op het moment van het verlies ook niet). Het enige wat ik nog heb is pijn in de linkerzij. Is er iemand met dezelfde ervaring, ben nogal ongerust? Dinsdag mag ik terug voor een echo, hopelijk is er dan al meer te zien, ben dan precies 6 weken.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Je mag er zeker nog vanuit gaan dat het een goede zwangerschap is.
    Alles wordt beter doorbloed in de zwangerschap zo ook de baarmoedermond en daar kan makkelijk een vaatje in kapot gaan wat bloedverlies geeft, dit kan komen door tillen/sporten/moeizame ontlasting/gemeenschap en kan ook geen kwaad.
    Jullie zullen echt de echo af moeten wachten van morgen voor meer zekerheid maar er zal nog geen hartje te zien zijn waarschijnlijk omdat het nog net te vroeg daarvoor kan zijn.
    Dat die menstruatiepijn nu weg is wijst er ook niet op dat het geen goede zwangerschap is.
    Dus hou hoop.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina