Angstige momenten, slapeloze nacht..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tinker bell, 18 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinker bell

Tinker bell Nieuw lid

17 aug 2015
    4
    0
    0
    Ons sprookje lijkt te mooi om waar te zijn en helaas is dat dan vaak ook zo. Gistermiddag begon een spontane bloeding, gevolgd door bruine afscheiding. VK gebeld, maar het lijkt nog onschuldig. Beetje opgelucht, maar helaas, nu vanacht blijft het bloeden. Het lijkt op een menstruatie maar dan heviger. Ik ben pas 5 weken op weg, maar we zijn toch al gehecht en gewend geraakt aan het kleintje wat kan zijn, of kon zijn. Het ziet er niet goed uit voor ons. Straks meteen VK weer bellen. Wat een verdriet...
    Graag hoor ik jullie ervaringen, ook de positieve uiteraard! Niks mooiers dan een zorgeloze geslaagde zwangerschap :)

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Oh meid, wat rot:( Ik kan je helaas geen positief verhaal bieden, al lees ik die zeker wel.

Ik hoop voor je dat het loos alarm is, heel veel sterkte!!!

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Het kan idd veel kanten op, maar als het zo hevig is als menstruatie dan zei mijn Vk dat we er vanuit moetsen gaan dat het vruchtje er uit komt.

Hier enkel roze afscheiden gehad en nu bruin minimaal verlies.echo was niet postief dinsdag dus maandag weer terug...

Sterkte

4. Tinker bell

Tinker bell Nieuw lid

17 aug 2015
    4
    0
    0
    Dankje voor jullie reacties. VK gebeld, alles wijst op miskraam. Echo heeft nu nog geen zin, kunnen toch niks zien. Moet over 1,5 week na laten kijken of alles schoon is.. Molensteen, jij ook heeeel veel sterkte!

Deel Deze Pagina