Shit, bloed....

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suze29, 13 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Even een ego berichtje, heb net echt gehuild...

Ik voelde alsof er wat uitliep, zoals je dat ook weleens voelt als je ongi gaat worden. Snel naar het toilet en jahoor.... bloedverlies! Ik wist me geen raad. Wilde ml bellen, maar die is aan het werk en ik wil hem niet ongerust maken.
    Ik heb daarom de huisartsenpost gebeld. Toen ik vrijdag ongerust de gyn opbelde zij ze dat ik daarheen kon bellen het weekend.
    De ha ging overleggen en belde mij na een paar minuten terug. Tja, die konden ook niet veel zeggen natuurlijk. Kan 2 kanten op, alhoewel ze wel zei dat als het een miskraam is dat je dan ook kramp hebt.
    Morgenochtend de gyn bellen, ik ga vragen of de echo morgen kan ipv vrijdag, want dit ga ik echt niet trekken.

Het begon vrijdag met een heel klein beetje bruin bij afvegen, daarna ging dat een beetje door tot aan gister, en toen opeens net voelde ik het er zelfs uitlopen. Het is dus meer geworden, ik denk dat er zeker een flinke theelepel uit is gekomen.
    Ik ben echt van slag nu.... Kramp heb ik niet.

Wat denken jullie? Miskraam? Kunnen jullie natuurlijk ook niet zo zeggen, maar ik ben zo bang nu.

2. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Heftig meis:(
    Geen ervaring mee maar lees vaak dat krampen zeker niet hoeven, de 1 heel erg, de ander voelt niks. Hangt soms ook samen met termijn.

Dat het nu meer doorzet is wel heftig, was het helder bloed als van een wondje of heb je ook stolsels verloren? Want met dit termijn zal je met een miskraam sowieso baarmoederslijmvlies verliezen.

Ik duim voor je dat het niks is en je beeb blijft zitten!!!
    Hoe laat is je man thuis? heb je een vriendin die je misschien kunt bellen voor een kop thee? Lijkt me heftig zo alleen te dragen.
    Dikke knuff..

3. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Net naar t toilet geweest en toen zaten er kleine stolsels in, dat betekent niet veel goeds he?

Niemand weet het nog, en ml is pas rond 21 uur thuis....

Maar dit forum helpt me enorm, dankjewel ook voor je reactie

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Heftig! Schrijf vooral van je af. Ik heb nooit krampen gehad maar stolsels is inderdaad vaak een slecht teken. Hopelijk betekent t niks maar er is een kans dat t mis is.

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Bah sterkte .
    Dikke knuffel

6. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    hmm.. Stolsels klinkt niet goed nee... wat zegt je intuïtie?
    Ik zou uitgaan van een miskraam.. zeker om een vroege echo vragen. Als het alsnog goed zit een geweldige turn, maar dan ben je ook een beetje voorbereid als het niet goed blijkt te zijn.. Veel succes.

7. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat vreselijk MamaenMini, dat je al 4 keer een miskraam hebt gehad. Waren dat ook vroege miskramen? En begon het met bruin?

Het kan dus ook zonder krampen, hmmm dat maakt mij er nog minder gerust op.
    Ik ga morgenochtend meteen de gyn bellen voor een echo, want dit trek ik te slecht

8. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Weet je al meer?

9. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Hoe gaat het nu?

Bij mij begonnen mijn miskramen eerst met wat dagen bruine afscheiding en daarna bloedverlies. Heel eerlijk vind ik het dus niet echt positief klinken :(

10. mapaa

mapaa Lid

27 aug 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu??? Ik heb dit ook meegemaakt met 7 weken, had eerst dagen bruinbloedverlies en daarna ineens liep het er uit helderrod bloed, hele broek zat vol en daarna ook stolsels in de wcpot. Heb de volgende dag mijn vk gebeld en die hebben me dezelfde dag een echo kunnen geven en met kindje ging het nog super.
    Er was geen medisiche verklaring ervoor, zij denken dat er een wondbinnen de baarmoedermond zit die opengebarst was. Heb sinds die tijd geen helder rood bloed gezien maar wel dagen bruin slijm... maak je niet te druk meis, er is kans dat kindje niks van dit meemaakt en zit nog heerlijk te groeien in je buik.

11. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Hier helaas sinds vandaag ook bloed! Maar geen krampen.
    Bij mijn 1e miskraam ook geen krampen gehad maar in 1x een stortvloed. Toen wist ik dat het mis was.
    Nu zit ik in onzekerheid want er zijn nog geen stolsels verloren gegaan.
    Ik zou maandag voor een 1e vroege echo moeten maar ben bang dat we die niet gaan halen.
    Uiteraard even gegoogled, maar het schijnt dat zelfs 1 op de 5 bloedingen heeft en dat bij de helft van hen het gewoon goed gaat.
    Maar snap je onzekerheid heel goed.
    Zou idd de vk bellen voor een echo.
    Sterkte iig.

12. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Tjee Miran, dat is ook heftig zeg!!

Lieve meiden, bedankt voor al jullie reacties. Helaas heb ik vandaag echt de vrucht in de wc pot zien liggen. Was een heel raar gevoel, ik voelde het eruit komen. Ik vond het ook al best groot.
    Vrijdag gaan we naar de gyn om te kijken of de baarmoeder schoon is.
    We zijn intens verdrietig, maar aan de andere kant is het toch positief dat we in ieder geval zwanger kunnen worden.'
    Neemt niet weg dat we aardig wat hebben af zitten janken vandaag.

Miran, ik hoop echt dat je een gezonden zwangerschap krijgt, het is je gegund meid. X

13. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Hallo Suze 29,

Wat ontzettend naar. Veel sterkte ermee!
    We zitten helaas exact in hetzelfde schuitje. Ik lees jou verhaal en het lijkt overeen te komen met dat van mij. Vorige week woensdag begon het bij mij met bruin bloedverlies. Dit werd steeds iets meer en sinds gisteren ook rood. Gisteravond een extra echo gehad en het zat niet goed. Vruchtzakje was leeg en te klein.

Ook ik heb vandaag het vruchtje in de wc zien liggen na 7w5d. Raar he, dat je het er echt uit voelt komen. Ook veel bloedverlies gehad en krampen.

Volgende week maandag een echo om te kijken of alles leeg is.

Deel Deze Pagina