Sinds een week ben ik dolgelukkig dat ik enkele symptonen herken van mijn eerste zwangerschap bijna 4 jaar geleden. Zwaar hoofd/ hoofdpijn, heel erg moe, humeurig en heel veeeeel pukkeltjes. Vanmorgen heb ik dan ook positief getest... een vette tweede streep yeeeeeh!! Vanavond 2 x buikpijn gevolgd door diarree (excuses) en bloedverlies. Ik lees dat ik me niet echt zorgen hoef te maken dat het nestelbloed kan zijn en dat het niet perse verkeerd hoeft te gaan... maar ik zie het voor het eerst en vind het best eng!!!! Wat zijn jullie ervaringen??
Dit heb ik ook gehad en helaas met een slechte afloop. Ik had een positieve test in handen. 's avonds wat bloedverlies. Ik heb in totaal vijf positieve testen in mijn handen gehad en twee weken bloedverlies. Helaas een vmk. Ik hoop van harte dat dat bij jou niet het geval is.
Ik heb het gehad bij mijn eerste zwangerschap, ik heb toen 4 dagen flink wat helderrood bloedverlies gehad en dacht ongesteld te zijn geworden. Na die 4 dagen toch nog een testje gewaagd en ja hoor, een vette positieve test en het resultaat is nu een 5 jarig gezond meisje. Het kan dus alle kanten op, sterkte meid.
Ik heb het ook gehad .. bleek een schimmelinfectie te zijn wat vaak voorkomt in een zwangerschap. Mijn gynaecoloog zegt altijd: 'zolang het niet verergerd en niet meer dan 3-4 dagen duurt, is het meestal niks!'