Ik heb vanmorgen een kv test gedaan en ik zag dat het streepje heel licht was, ben ik zwanger? Mijn collega kon m ook zien. Gisteravond heb ik er ook 1 gedaan maar die bleef spierwit. Vanavond weer testen?
Heb wel foto maar je ziet m niet.... Hij staat op mn toon krijg m er niet op.... Als t vanavond miss beter is plaats ik m. Moet zo eerst werken
ik had ook eerst een blance test! dag erna een heeeeel licht streepje... ook twijfel! 2 dagen laten een hele dikke streep. Smorgens kun je wel het beste testen. Ik zou zeggen een streep is een streep!! ik hoop het voor je...
Ik zou even twee dagen wachten met testen. Je eerste test van gisteravond kan best negatief zijn geweest omdat je urine teveel verdund kan zijn geweest (veel gedronken bijv) Vanochtend zal je urine veel meer geconcentreerd zijn geweest waardoor de test positief is uitgevallen. Ik zou zeggen test vrijdag of zaterdag nog eens, dan zal de test allicht duidelijker positief uitvallen in geval van zwangerschap. Gebruik gewoon die van Kruidvat (2v5) die zijn het gevoeligst.